گلدن ویزا یونان ۲۰۲۴ | اقامت دائمی اروپا

گلدن ویزا یونان
آنچه در این مطلب میخوانیم

سرمایه گذاری در یونان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی فرایند نسبتا ساده ای دارد، مزایایی مانند آب و هوای معتدل مدیترانه ای و هزینه های زندگی نسبتا پایین نسبت به سایر کشورهای مطرح اروپایی آن را به یک مقصد ایده آل برای مهاجرت تبدیل کرده است.ما در ایم مقاله کوتاه سعی داریم با مزایای دریافت گلدن ویزا یونان با شما همراه باشیم :

تقریبا تمامی کشورهای اروپایی با هدف جذب سرمایه های خارجی قوانین خاصی را تصویب نموده اند. یونان نیز به این منظور در تاریخ ۱۸ آپریل ۲۰۱۳ قانون اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری را مصوب نمود.

این قانون به نام ویزای طلایی یونان (گلدن ویزا) شناخته میشود.

یکی از متداولترین راه های سرمایه گذاری خرید ملک در یونان است. بر اساس قانون گلدن ویزا هر فرد غیر اروپایی با سرمایه گذاری ۲۵۰ یا ۵۰۰ هزار یورو میتواند اقامت کشور یونان را اخذ نماید.

مزایای خرید ملک (گلدن ویزا)

  • در این روش فرد سرمایه گذار می تواند همه اعضا خانواده خود را (همزمان با خود )به یونان ببرد.
  • علاوه بر همسر و فرزندان می تواند پدر و مادر خود و همچنین پدر و مادر همسر خود را نیز به عنوان همراه با خود به اروپا ببرد و همه آن ها هم کارت اقامت دائم یونان را دریافت خواهند کرد.
  • اجباری به حضور دائم در یونان ندارید(عدم وجود شرط حضوردائم، یعنی شما کافیست در هر شش ماه یک هفته در یونان اقامت داشته باشید)
  • شما میتوانید در یونان زندگی کنید و از همه مزایای شهروندی در اروپا بهره مند شوید.
  • نرخ سرمایه گذاری و اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان، جزو پایین ترین نرخ های این نوع سرمایه گذاری در سرتاسر اروپا است.
  • شما با خرید ملک، اقامت دائم را به راحتی کسب میکنید و فرایند تمدید اقامت بعد از پنج سال بسیار راحت می باشد و حتی بدون حضور وکیل نیز قابل انجام است.
بررسی مزایای سرمایه گذاری در یونان
اینم بخون

دریافت گلدن ویزا - گلدن ویزا یونان 2024 | اقامت دائمی اروپا

آیا میتوان با ۲۵۰ یا ۵۰۰هزار یورو به جای یک ملک چند ملک خرید؟

بله شما می توانید چند ملک که مجموع قیمت انها حداقل مبلغ مورد نیاز برنامه گلدن ویزا باشد را خریداری کنید

خرید ملک در یونان هزینه های جانبی دارد ؟

خرید ملک یا زمین در یونان مانند هر کشور دیگری هزینه های مربوط به خود را دارد که مجموع این هزینه ها برای خریدار حدود ۱۰ درصد قیمت خرید می باشد.

این هزینه شامل:

  1. هزینه دفترخانه ۱.۵ درصد
  2. هزینه وکیل ۲ درصد
  3. هزینه آژانس املاک ۲ تا ۳ درصد ( بسته به آژانس املاک متغیر است)
  4. ۳ درصد هزینه مالیات خرید که به دولت پرداخت می شود 
  5. ۲ درصد هزینه انجام امور اخذ گلدن ویزا است.

اگر قصد دریافت گلدن ویزا یونان را دارید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل و شرایط خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما با توجه به شرایط و علایقتان بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهند

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا