مهاجرت کاری به انگلستان
آنچه در این مطلب میخوانیم
انگلستان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی است که با توجه به اختلاف قیمت ریال و پوند یکی از بهترین گزینه ها برای ایرانیان، جهت مهاجرت کاری است. همچنین همانطور که  در اخبار شنیده اید با جدا شدن این کشور از اتحادیه اروپا تحت توافق نامه برگزیت دیگر فرقی بین شهروندان این حوزه با نیروی کار خارجی برای مهاجرت کاری به انگلستان وجود ندارد، البته هم چنان پیدا کردن کارفرمای خارجی در این کشور از دشواری های خاص خود برخوردار است.

اصلی ترین راه مهاجرت کاری به کشور انگلستان

تقریبا می توان گفت اصلی ترین راه مهاجرت کاری به انگلستان مشابه اکثر کشورهای اروپایی به جز استثنائاتی مثل اتریش و آلمان که ویزای جست و جوی کار دارند، داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای انگلیسی و یا همان JOB OFFER است.

مهاجرت کاری به انگلستان با ویزای کارکوتاه مدت

ویزای نیروی کار موقت داوطلبانه:

در ویزای کار داوطلبانه در بریتانیا، امکان دریافت حقوق وجود ندارد. اما همچنان نیاز به گواهی اسپانسرشیپ است. مدت زمان اعتبار این ویزا ۱۲-۲۸ ماه است که افراد می‌توانند همراه تحصیل، در شغل دوم معادل ۲۰ ساعت در هفته کار کنند.

ویزای کار موقت در خلاقیت:

ورزشکاران و هنرمندانی که از کارفرمایان معتبر در بریتانیا پیشنهاد کار دارند، موفق به اخذ این ویزا می شوند.

ویزای موقت تبادلی دولتی:

افرادی که می خواهند در دوره‌ کوتاه آموزشی یا در برنامه‌‌های تحقیقاتی مورد تایید دولت بریتانیا شرکت کنند، می‌توانند برای این ویزا اقدام کنید. زمان اعتبار ویزای موقت دولتی ۱۲-۲۴ ماه است.

ویزای کوتاه مدت توافقنامه بین‌المللی:

نمایندگان رسمی دولت‌های خارجی و یا دیگر مقام‌های دیپلماتیک دارای این ویزای کاری هستند. مدت اعتبار این ویزا ۲ سال و در شرایطی خاص ۶۰ روز است.

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان
اینم بخون

ویزای کار نیروی مذهبی:

افراد متقاضی در سازمان‌های مذهبی با استفاده از این ویزا می‌توانند به مدت ۲۴-۲۸ ماه در بریتانیا اقامت داشته باشند. این ویزای کار نیز داوطلبانه است.

ویزای کار موقت فصلی:

کارگران فصلی و کشاورزان اسپانسر به مدت ۶ ماه می توانند در بریتانیا مشغول به کار شوند. البته امتیازاتی چون امکان استخدام دائم، اشتغال به کار دوم، همراه بردن خانواده و یا بهره‌مندی از منابع مالی دولتی را ندارند.

آیا مهاجرت کاری به انگلستان سیستم امتیاز بندی دارد؟

کشور انگلستان همانند بسیاری از کشورها برای ورود نیروی کار خارجی تحت برنامه های مهاجرت کاری به کشور انگلستان دارای سیستم امتیاز بندی هست که مهمترین پارامترهای مورد بررسی در این سیستم امتیازبندی در اکثر برنامه ها شامل موارد زیر می باشد:

  • سن
  • مدرک تحصیلی
  • میزان درآمد به پوند
  • تجربه سکونت درانگلستان و یا گواهی اسپانسرشیپ
  • و سوابق کاری

معروفترین برنامه های مهاجرت کاری انگلستان کدامند؟

برنامه های مهاجرت کاری انگلستان تحت عنوان Tier دسته بندی می شوند، که مشهور ترین آنها ویزای کار بلند مدت تحت عنوان Tier 2 ، ویزای کاری کوتاه مدت Tier5 و ویزای نوآوری و استارت آپ تحت عنوان Tier 1 می باشند.

شرایط مهاجرت کاری به انگلستان در ۲۰۲۳ چگونه است؟

همانند سایر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا شرایط مهاجرت کاری به انگلستان حتی بعد از جداشدن از شنگن به منوال قبل بسیار رقابتی است و کارفرماها تنها برای نیروهای خبره با رزومه کاری درخشان که معمولا در انگلستان یافت نمی شوند دعوت نامه ارسال می کنند. در حال حاضر بیشتر مشاغل حوزه آی تی، مشاغل مدیرتی و کادردرمان از شانس بالاتری برای مهاجرت به انگلستان برخوردارند.

اقتصاد در انگلستان | برای مهاجرت مناسب است یا خیر ؟
اینم بخون

میانگین درآمد در انگلستان چقدر است؟

بطور کلی میانگین درآمد افراد تحصیل کرده در انگلستان چیزی بین ۱۸ تا ۲۵ هزار پوند در سال تخمین زده شده است که این رقم در مشاغل  حوزه های مختلف مثل آی تی حتی تا سالانه ۷۰ هزار پوند هم میرسد.

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا