اقامت آزاد عمان
آنچه در این مطلب میخوانیم

کشور سلطان‌نشین عمان، کشور مطلوبی برای زندگی ایرانیان است. زیرا این کشور علاوه بر نزدیکی به ایران و داشتن مرز آبی با آن، از مزایای دیگری نیز برخوردار می‌باشد که برای ایرانی‌ها حائز اهمیت است. از جمله آنکه دریافت اقامت آزاد عمان در کمتر از دو ماه امکان‌پذیر است و نیاز به مدرک خاصی ندارد. هزینه‌های دریافت اقامت در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی و کانادا بسیار پایین‌تر است. علاوه برآن، زبان انگلیسی به‌عنوان زبان معتبر به‌طور گسترده‌‌ای در عمان استفاده می‌شود و نیاز به یادگیری زبان عربی نمی‌باشد. این کشور مسلمان‌نشین، با وجود مساحت بالا که سومین کشور بزرگ شبه‌جزیره عربستان است، از جمعیت کمی برخوردار است (۵.۵ میلیون نفر در مساحت ۳۰۹،۵۰۰ کیلومتر مربع).

افزون بر آن، عمان برای بسیاری از ایرانی‌ها سکوی پرتاب است.

ایرانی‌هایی که هدفشان مهاجرت به کانادا یا اروپا است و برای طی این مسیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، دریافت اقامت عمان این مسیر را برای آنها کوتاه و مطمئن می‌سازد. با داشتن اقامت آزاد این کشور امن، آرام و قانونمند، ظرف سه ماه می‌توان به ویزای شینگن دسترسی پیدا کرد.

دفتر مهاجران زند آرتا از مطمئن‌ترین راه شما را صاحب بطاقه کارت عمان می‌کند.

این روش، «دریافت اقامت آزاد با کفیل عمانی» است. اقامت آزاد عمان دو ساله و به شرط تمدید می‌باشد. برای حفظ اقامت، متقاضی لازم است دو بار در سال (با فاصله زمانی حداکثر ۶ ماه) از خاک عمان خارج و مجددا به آن وارد شود.

افرادی که دارای سرمایه هستند، برای راه‌اندازی برخی کسب و کارها و یا واردات محصولات به عمان می‌توانند از مسیر اقامت آزاد اقدام به راه‌اندازی بیزنس خود بکنند بدون آنکه لازم باشد ثبت شرکت انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر به قسمت استارت‌آپ بیزینس مراجعه کنید.

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است
اقامت عمان | شرایط + تمامی هزینه ها
اینم بخون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا