ثبت شعبه شرکت در کانادا
آنچه در این مطلب میخوانیم

یکی از روش های مهاجرت به کانادا روش ایجاد شعبه در این کشور است. ایجاد شعبه نیازمند پیش نیازهایی میباشد که در صورت عبور از آن ها و دارا بودن شرایط مورد نیاز می توانید اقامت دائم کانادا را از همین روش دریافت و در کشوری امن و دارای اقتصادی پایدار، کسب و کار خود را گسترش دهید.

بدین معنا که شما باید شرکت خود را در کشور دیگری به غیر از کانادا ثبت کرده باشید و کانادا مقصد ۲ یا ۳ شما برای ثبت شعبه شرکتتان باشد. 

شرایط ثبت شعبه شرکت در کانادا

البته شرایط با توجه به استانی که شما قصد ایجاد شعبه در آن را دارید متفاوت است و برخی استان ها شرایط بسیار دشواری در این زمینه دارند، بعضی از این شرایط :

  • پرداخت مالیات و سابقه مدیریت (حداقل ۲ سال) برای آن کسب و کار و مدارک محکم برای اقتصادی بودن این شرکت ضروری میباشد.
  • فرد متقاضی باید یک تعهد نامه مبنی بر اینکه یک شرکت فعال کانادایی احداث‌ می‌کند، در یک آدرس و‌ مکان مشخص شده و مدت زمان  آن را ۳ سال تعیین می کند، به امضا برساند و در صورتی که در این مدت تخلف کند این ویزا باطل می‌شود.
  • طبق قوانین کشور کانادا، سرمایه و دارایی مورد نیاز برای ثبت شعبه شرکت خارجی در کانادا از شعبه مادر و شرکت خارجی تأمین می‌شود و ترازنامه شرکت خارجی و اظهارات سود و زیان هر سال در رجیستری تجاری کانادایی بررسی میشوند.
  • مبلغ دقیقی برای ثبت شعبه در کانادا بیان نشده است. با این حال، می توان این حداقل را ۱۰۰ هزار دلار بیان کرد که مربوط به هزینه های راه اندازی و ثبت شعبه در کانادا است.
  • در صورتی که بخواهید برای اقامت دائم اقدام کنید، نیاز به ارائه مدارکی دارید که مدارک هویتی، مدرک زبان، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی تمکن مالی جزء آن ها است.
  • مدت زمان برای این کار و اقامت دائم کانادا برای شما بین ۱ سال تا ۱۸ ماه به طول خواهد انجامید اما در نظر داشته باشید که با ارائه پرونده کامل و بی نقص می توانید پروسه را در زمان کوتاه تری طی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.
  • در این روش متقاضی میتواند به طور همزمان درخواست ویزای خانواده خویش را ارائه دهد.
به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است
مزایا و معایب مهاجرت به کانادا
اینم بخون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا