خرید خانه در مونته نگرو
آنچه در این مطلب میخوانیم

در مونته نگرو به علت تقاضای بالای املاک و مستغلات و همچنین گسترش و رونق بخش گردشگری، قیمت مسکن به شکلی متعادل افزایش می یابد و اقامت مونته نگرو با خرید ملک یکی از روش های دریافت اقامت و مهاجرت به مونته نگرو در این کشور است . به عنوان مثال در نیمه دوم سال ۲۰۱۷، قیمت مسکن در مقایسه با سال قبل ۴.۹۵ درصد افزایش داشته. البته اگر قیمتها را متناسب با تورم در نظر بگیریم، می توان گفت که هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته مشاهده نمی شود و در واقع نرخهای ثابت پیشرفت کرده اند.

تقاضا برای مونته نگرو روز به روز در حال افزایش است. به گفته ساکنین محلی، خرید و فروش املاک و مستغلات در دو سال گذشته، هر سال ۱۰ درصد افزایش یافته است.

از زمان ورود پروازهای جدید از کشورهای اروپایی (بروکسل، میلان، بارسلونا، لندن، اسلو و استکهلم)، بازدیدهای توریستی در سال ۲۰۱۶، ۱۰.۲ درصد افزایش یافته است.

در سه فصل اول سال ۲۰۱۷، بازدیدهای توریستی ۱۸ درصد افزایش یافته است. در عین حال، قیمتها همچنان معقول است زیرا اطلاعات و آگاهی در مورد کشور مونته نگرو خیلی زیاد نیست.

متوسط ​​قیمت مسکن در کنار دریا ۲,۸۷۰ یورو محاسبه شده و باید گفت این قیمت نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

در مونته نگرو، به درآمد از طریق اجاره مسکن، ۹ درصد مالیات تعلق می گیرد. در عین حال، لازم است ۹ درصد مالیات نیز برای درآمد حاصل از خانه ای که فروخته می شود، پرداخت شود.

اموالی که به ارث می رسند، برای بستگان درجه یک (همسر، فرزندان و نوه ها) مشمول مالیات نمی شوند. اما سایر وراث قانونی ۳ درصد مالیات برای سهم خود پرداخت خواهند نمود.

با قانون جدیدی که در سال ۲۰۱۵ توسط دولت مونته نگرو تصویب شد، خارجی ها صرف نظر از قیمت ملکی که خریداری میکنند، می توانند مجوز اقامت بگیرند.

به محض آنکه یک دفتر، اقامتگاه، خانه یا آپارتمان جداگانه در مونته نگرو خریداری کنید، می توانید درخواست اقامت دهید. اجازه اقامت هر ساله با هزینه ای مناسب قابل تمدید خواهد بود اما دائمی نمی شود و فقط هر ساله تمدید خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری مقاله مربوط به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را بخوانید

املاک خریداری شده طبق قوانین مونته نگرو، محدودیت حداقلی یا حداکثری ندارند و میتوان برای هر یک از اعضای یک خانواده ۴ نفری که فرزندان آن زیر ۱۸ سال باشند، اجازه اقامت دریافت کرد.

اگر فرزندان بزرگتر از ۱۸ سال باشند، طبق قانون نوجوان تلقی می شوند و باید برای هر یک از آنها یک خانه جداگانه خریداری شود. تنها در این صورت مجوز اقامت به آنها داده می شود.

Idyllic and cozy Montenegro shutterstock 227296507 1024x647 - اقامت مونته نگرو با خرید ملک

قیمت خانه در مونته نگرو

در اینجا چند نمونه خانه در مونته نگرو با قیمت برای شما مثال میزنیم :

ویلا بودوا, مونته نگرو

۴۱۰ متر مربع (۴خوابه)

 قیمت خرید : ۳,۴۰۰,۰۰۰ €

بودوا, مونته نگرو

۱۵۰ متر مربع (۱خوابه)

 قیمت خرید : ۴۵۰,۰۰۰ €

ویلا – بودوا, مونته نگرو

۱۶۵ متر مربع (۴خوابه)

 قیمت خرید : ۲۹۰,۰۰۰ €

دانشجویانی که از دانشگاه های آلمان فارغ التحصیل می شوند، می توانند ویزای ۱۸ ماهه دریافت کنند تا در این مدت زمان شغلی مربوط به رشته خود را دریافت کنند. امکان یافتن شغل پس از فارغالتحصیلی بسیار بالاست.

اگر قصد اقامت مونته نگرو با خرید ملک را دارید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل و شرایط خود را با ما در میان بگذارید یا با شماره ۰۹۱۲۷۳۷۲۳۹۳ تماس خاصل فرمایید تا کارشناسان ما با توجه به شرایط و علایقتان بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهند

نحوه خرید و اقامت مونته نگرو با خرید ملک

ابتدا ما با شما گفتگو کرده و تمام جزئیات را در میان می گذاریم. در این مرحله بسیار مهم است که نیازهای خود را به درستی تعیین کنید.

پس از آنکه گزینه های موجود برای شما مطرح شد، ما به شما کمک می کنیم تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

۱. انتخاب املاک و مستغلات برای خرید: پس از یافتن ملک مناسب، خریدار می تواند کار را با دنبال کردن مراحل زیر شروع کند و با مالک خانه موافقت کند تا تحت هر شرایطی از طریق آژانس فروش، اقدام به خرید نماید.

۲. تهیه و امضای قرارداد رزرو: پرداخت ودیعه ای غیرقابل فسخ به ارزش ۱۰ درصد قیمت ملک به حساب دفتر اسناد رسمی. در قرارداد رزرو جزئیات مبلغ ودیعه، مبلغ کامل خرید،‌ شرایط قرارداد، تاریخ موعد و تعهدات خریدار تعیین میشود.

توجه: اگر خریدار از خرید منصرف شود، صاحب املاک و مستغلات ملزم به بازپرداخت ودیعه نیست. اما در عین حال، اگر خریدار از فروش املاک خودداری کند، وی موظف است دو برابر مبلغ ودیعه را به خریدار پرداخت کند.

۳. امضای قرارداد خرید: امضای قرارداد خرید با حضور در یک دفتر اسناد رسمی و همراه با یک مترجم دادگاه صورت می گیرد. ترجمه قرارداد تهیه شده به یک زبان خارجی کاملاً ضروری است.

قرارداد عبارت است از سندی که نشان می دهد خریدار پس از آنکه پول را به فروشنده پرداخت کرده و تمام تعهدات را انجام داده، صاحب خانه است‌. قرارداد خرید شامل اطلاعات زیر است: مشخصات شخصی خریدار و فروشنده، جزئیات املاک و مستغلات، قیمت خرید و شرایط توافق نامه، موعد مقرر و تعهدات خریدار و فروشنده.

۴. پرداخت نهایی با توجه به قرارداد خرید: خریدار با در نظر گرفتن مهلت مقرر در قرارداد، باقیمانده پرداخت را انجام می دهد

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

۵/۵ - (۸ امتیاز)
تاسیس شرکت در مونته نگرو
اینم بخون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا