مهاجرت به یونان

Greece

_

مهاجرت به یونان یکی از ارزان ترین راه های ورود به اروپا است که متقاضیان می توانند با بررسی شرایط و روش مورد نیاز یکی را بر گزینند.

اطلاعات کلی درباره مهاجرت به یونان

اخذ اقامت یونان مزیت های زیادی برای ما ایرانیان دارد و در صدر لیست انتخابی هموطنانی است که قصد رفت و آمد به حوزه شنگن را دارند و با اخذ اقامت دائم یونان دیگر نیازی به اخذ ویزا نخواهند داشت.

یونان (که به طور رسمی آن را جمهوری یونان مینامند)  یکی از قدیمی ترین تمدن های شناخته شده جهان است  که از آن به عنوان مهد تمدن مغرب زمین یاد میشود.

این کشور اوراسیایی با جمعیتی در حدود یازده میلیون نفر در جنوب شرقی قاره اروپا واقع شده است.پایتخت کشور یونان آتن است و تسالونیکی از مهمترین شهرهای آن به حساب می آید.

موقعیت ویژه جغرافیای یونان به این خاطر است که این کشور نقطه اتصال قاره های آفریقا,اروپا و آسیا می باشد. یونان در سال ۲۰۰۱ به اتحادیه اروپا پیوست و بر طبق آمار بانک جهانی، اقتصاد یونان در رده پانزدهم در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار دارد. واحد پول رسمی این کشور  یورو است.
اولین دانشگاه اروپایی در قرن پنجم میلادی در یونان تاسیس گردید و مردم این کشور به علم آموزی و آموزش و پرورش اهمیت ویژه ای می دهند.

هزینه های زندگی در کشور یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است و این فرصت مناسبی را در اختیار دانشجویانی قرار می دهد که به دنبال تحصیل رایگان در یک کشور اروپایی با کم ترین هزینه ممکن هستند.

آب و هوای یونان معتدل مدیترانه ای است و در واقع میتوان سه نوع آب و هوای مدیترانه ای، معتدل و آلپی را در کشور یونان یافت که این ندا دهنده کشوری با تنوع آب هوایی بالا است

بهترین زمان برای سفر به یونان اوایل ماه است که دمای هوا بین ۲۰ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و حداکثر بارندگی ۱.۵سانتی متر است.

زبان یونانی زبان رسمی این کشور است.  ارتدوکس مذهب رسمی و ملی مردم یونان است. حکومت این کشور دموکرات بر پایه مجلس است. شخصیت اول کشور رئیس جمهور میباشد که با رای اعضای مجلس برای دوره‌ای پنج ساله انتخاب می‌شود.

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

روش های مهاجرت به یونان

مهاجرت به یونان می تواند زندگی فردی که به تغییر نیازمند است را تغییر دهد.
هر کسی با توجه به شرایط خود اقدام به بهره مندی از یکی از انواع روش های مهاجرت به یونان می کند. در این بخش قصد داریم به کلیه این روش ها بپردازیم::

 

اقامت یونان از طریق تمکن مالی

برای اقامت یونان از طریق تمکن مالی باید در ابتدا برای اخذ ویزای شنگن اقدام کرده و پس از ورود به این کشور یک حساب بانکی بین‌المللی که حداقل ۲۵.۰۰۰ یورو موجودی داشته باشد افتتاح کنید لازم است منبع درآمد شما باید  خارج از کشور یونان باشد و از مواردی مثل سود سهام ، اجاره ی ملک، حقوق بازنشستگی یا سپرده بانکی تأمین شود. مزیت این روش آن است که به مدرک تحصیلی و زبان نیازی ندارید

 

ثبت شرکت در یونان

روش ثبت شرکت در یونان برای اینکه قوانین سختی دارد مشتاقان زیادی ندارد. در این روش، علاوه بر داشتن برنامه ی کاری بسیار دقیق و آشنایی با قوانین تجاری یونان، سرمایه اولیه موردنیاز برای شرکت شما باید ۲۵۰.۰۰۰ یورو باشد و دست‌کم به سه نیروی کاری ماهانه ۲۵۰۰ یورو حقوق پرداخت کنید.

 

مهاجرت تحصیلی یونان

هزینه مهاجرت تحصیلی یونان می‌تواند سالانه بین ۱۵۰۰ تا ۹۰۰۰ یورو باشد. اما  البته قیمت ها با توجه به نوع رشته، دانشگاه متغیر و حتی مقطع تحصیلی است. تحصیل در هر یک از دانشگاه های یونان با توجه به نوع رشته، دانشگاه و حتی مقاطع تحصیلی متفاوت است.

 

اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری افتتاح حساب با سپرده ۴۰۰ هزار یورویی است. نوع دیگر می‌تواند ۴۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری در زمینه اوراق قرضه دولتی باشد. همچنین شما در زمینه اوراق قرضه مربوط به املاک نیز می‌توانید مبلغ ۴۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری کنید. ثبت شرکت در کشور یونان با حداقل مبلغ ۲۵۰ هزار یورو نیز یکی دیگر از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در یونان محسوب می‌شود. 

 

اقامت یونان از طریق خرید ملک

برای خرید ملک در این کشور شما باید ملک یا املاکی به ارزش حداقل ۲۵۰۰۰۰ یورو خریداری کنید تا واجد شرایط دریافت اقامت از این طریق باشید. با خرید ملک در یونان شما موفق به اخذ گلدن ویزای یونان (ویزای طلایی) می‌شوید.

 

مهاجرت به یونان از طریق ازدواج

یکی از روش‌های مهاجرت به کشور یونان، از طریق ازدواج با شهروندی یونانی یا عضو اتحادیه اروپا است. در این روش به مدارکی برای اثبات تابعیت یونانی همسر و ثبت ازدواج به طور رسمی نیاز دارد. علاوه بر این باید بتوانید ثابت کنید که به همدیگر علاقه دارید. در صورت ادامه ازدواج، می‌توانید اقامت ۱۰ ساله دریافت کنید. در این شیوه لازم است که فرد حداقل ۶ ماه در سال در یونان سکونت داشته باشد

خدمات کشور یونان

وضعیت اقتصادی در یونان

زندگی در کشور یونان از دید اکثر مهاجران قانونی، خواستنی و خوشایند است و آن را تجربه ای دلنشین توصیف میکنند.

هرچند که اقتصاد یونان بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ تحت تاثیر بحران جهانی دچار رکورد و مشکلات بسیار زیادی گردید، اما با کمک اتحادیه اروپا و برنامه های خاص دولت این کشور، از قبیل برنامه سرمایه گذاری گلدن ویزا ، اقتصاد یونان ؛ بعد از یک وقفه ۱۰ ساله از  سال ۲۰۱۹ مجددا رشد خود را از سر گرفت. رشد اقتصادی یونان در سال ۲۰۲۱  به ۹ درصدرسید و در حال حاضر وضعیت اقتصادی یونان در حالت مطلوبی قرار گرفته و دولت یونان نیز در حال تغییر دادن قوانین برای پیشرفت بیشتر کشورشان است. 

یونان کشوری است با امنیت بالا و جرم و جنایت بسیار کم .هزینه های زندگی در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپای غربی بسیار کم است، البته به همان نسبت حداقل میزان درامد نیز کمتر میباشد.  به طور کلی شهر هایی مانند آتن از سایر شهرهای یونان گران تر هستند. سطح زندگی بالا است،  یونانیان به مهمان نوازی و رفتار دوستانه در دنیا مشهور هستند.

کشور یونان از کشورهای در حال توسعه در اروپاست که در جایگاه ۵۱ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور جایگاه ۵۴ بزرگترین اقتصاد های جهان و جایگاه ۱۶ بزرگترین اقتصاد های اتحادیه اروپا را نیز دارد دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت اقتصادی یونان مطلب زیر را بخوانید :

وضعیت اقتصادی یونان به چه شکل است؟
هزینه زندگی در یونان چقدر است ؟

پیش بینی رشد اقتصادی ۸/۵ درصدی برای یونان در سال ۲۰۲۳

شرکت سرمایه گذاری “وود” مستقز در پاگ چک معتقد است که اقتصاد یونان با وجود کمبود شدید در بخش انرژی در سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۸/۵ درصد رشد خواهد کرد که بخش بزرگ این رشد اقتصادی ناشی از رونق گردشگری و سرمایه گذاری های خارجی در این کشور میباشد

مزایای زندگی در یونان

امروزه افراد زیادی از سراسر دنیا خصوصاً ایران به دنبال دریافت ویزای شینگن و اقامت اروپا هستند یونان یکی از کشورهای جزو اتحادیه اروپا بوده و با توجه به اینکه یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای ورود به اروپا محسوب می‌شود،به دروازه اروپا معروف است ،  آب وهوای گرم و دلپذیر در تمام طول سال، مکان های اقامتی مقرون به صرفه، غذاهای با کیفیت و خوش طعم و اجتماعات و روابط صمیمانه مردم درکنار شرایط بسیار مناسب برای استارتاپ  های بیزینسی جزو مزایای زندگی در یونان میباشد

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب زندگی در یونان حتما مقاله مربوط به مزایای زندگی در یونان را بخوانید 

محبوب ترین مقاصد گردشگری در یونان

در سال ۲۰۲۲ بعداز ۲ سال وقفه بخاطر همه گیری کرونا در دنیا؛ صنعت گردشگری یونان مجددا رونق یافت و پیش بینی ها برای سال ۲۰۲۳ بسیار امیدوارکننده میباشد؛ در ادامه به برخی از مقاصد گردشگری در یونان میپردازیم :

  • کرت، برزرگترین جزیره یونان واقع در جنوب دریای اژه
  • رودز ، در بین گردشگران شمال اروپا محبوب است که به شهر توسعه یافته شناخته میشود ، همچنین شهر واقع در این جزیره بزرگترین مرکز قرون وسطایی حفظ شده در اروپا میباشد
  • سانتورینی یکی از مشهورترین مکان های عکاسی در جهان است ، این جزیره دارای دهکده های جذاب زیادی است و برای برگزاری مراسم عروسی نیز معروف میباشد، معماری خاص بناهای این جزیره ، خانه های سفید با گنبد های آبی میباشد که  آنرا در دنیا معروف نموده است.
  • میکونوس ، معروف ترین جزیره یونان میباشد که در سالهای اخیر تبدیل به مقصد اول ثروتمندان و سلبریتی ها گشته است.
  • کورفو ، جزیره ی آب های درخشان آبی است ، بیشتر ساختمان های سبک ونیزی در این شهر وجود دارد
  • آتن ، پایتخت  و قلب تپنده یونان است که سالانه بیشترین گردشگر را به خود میبیند.

شهرهای مهاجر پذیر یونان

انتخاب هر شهر به سلیقه و معیارهای هر مهاجر وابسته است. شهرهای یونان هر یک امتیازات و مزایای خاص خود را دارد. مثلا پلوپونیز در جنوب یونان و منمواسیا و کالاماتا بخاطر طبیعت بکرو وحشی آن شهرت زیادی برای مهاجرین دارد. بطوری که با پیاده روی در کوه ها از طبیعت زیبای آن سیر نمی شوید. اما از میان این شهرها آنچه که طبق آمار نشان میدهد، تعدادی از شهرها بیش از دیگر شهرها، مهاجرین را در خود جای داده اند که به اختصار به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

آتن

آتن بهترین شهر مهاجر پذیر یونان ازجنبه های مختلف است. این شهر با جزایر بزرگ یونان وهمچنین با دیگر کشورهای اروپایی ارتباط هوایی بین المللی فوق العاده ای دارد. شهر زیبای آتن، بناها و منابع تاریخی قدیمی خود را با طرحهای مدرن امروزی تلفیق کرده و از آنها محافظت نموده است. این شهر پایتخت یونان بوده و ترکیبی از مناظرگذشته با زندگی مدرنیته امروزی است. دولت یونان در این شهر موزه های جهانی، سواحل چشم گیر، مناطق توریستی و تاریخی را درجای جای سطح شهر ترمیم و در اختیار بازدید مسافرین قرار داده است. همین مسئله هم باعث جذب بسیاری از توریستها و مهاجرین به این شهر زیبا شده است. شهر آتن در سال ۲۰۲۲ بعنوان زنده ترین شهر اتحادیه اروپا انتخاب گردید.

چنیا دومین شهر مهاجر پذیر یونان

چنیا دومین شهر بزرگ جزیره کرتز میباشد و از محبوبیت زیادی برای مهاجرین برخوردار است.این شهر در سواحل شمالی این جزیره واقع شده از جذابیت آرامش بخشی برخوردار است. کافه رستوران این شهر همیشه پر رونق بوده و برای جوانان دارای جذابیت خاصی است.

جزایر مهاجر پذیر یونان

جزایر مهاجرپذیر و محبوب یونان عبارتند از: کورفو، کرت، رودوس، لفکادا، سانتورینی و میکونوس که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند. ساختمان های سفید با سقف آبی در کنار اقیانوس آبی  در این جزایر،حس و حالی رمانتیک دارند. خانه های ساخته شده در درون صخره های سنتورینی، چشم انداز خاصی برای بازدید کنندگان دارد. در این بین کرفو جزیره ایست که بیشترین تعداد مهاجران را در خود جای داده است.

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

بهداشت و درمان در یونان

زمینه مراقبت های بهداشتی یونان یکی از بهترین ها در سطح جهان از نظر نجات کودکان و تعداد بیمارستان ها است. از نظر امید به زندگی از امتیاز بسیار بالایی در جهان برخوردار است (یونان دارای یکی از بالاترین ۹۰ ساله های جهان میباشد) 

درکشور یونان شما از کیفیت درمانی بالایی برخوردار خواهید بود مخصوصا در شهرهای بزرگی مثل آتن و تسالونیکی. این سطح از خدمات بهداشتی و درمانی با ارزان ترین نرخ در اتحادیه اروپا در دسترس شما خواهد بود .

نکتـه قابـل توجه در زمیـنه خدمات درمانی این است که خـدمات اورژانس و بهداشت و سلامت یونان رایگان میباشد حتی برای شهروندان خارجی که اقامت دایم ندارند.

یونان از لحاظ دارا بودن تعداد داروخانه در اروپا، در رده های اول قرار دارد ؛ که امکان دسترسی به جدیدترین داروهای پیشرفته اروپایی را برای ساکنین یونان فراهم می نماید.

اغلب پزشکان داروخانه ها مسلط به زبان انگلیسی هستند و تا حد زیادی از توانایی نسخه خوانی به سایر زبان ها نیز برخوردارند که این گواهی بر استاندارهای بالای مهارت های پزشکی در این کشور است.

شرایط تحصیل در یونان

تحصیل در یونان در اکثر رشته ها و مقاطع تحصیلی رایگان است و دروس به دو زبان یونانی و انگلیسی ارائه می شود. بنابراین برای تحصیل در کشور یونان باید تسلط نسبی به این دو زبان داشته باشید. به همین دلیل کشور یونان مقصد خوبی برای مهاجرانی است که به دنبال تحصیل در کشوری اروپایی و دانشگاهی معتبر هستند.

تحصیل در یونان برای کودکان سنین ۶ تا ۱۵ سال یعنی دوره‌ های ابتدایی و راهنمایی برای همه به زبان یونانی (حتی خارجیان مقیم یونان) رایگان است و در صورت عدم حضور کودکان در مدارس و کلاس های آموزشی والدینشان مکلف به پاسخگویی خواهند بود.

تقریبا در یونان بی ‌سواد وجود ندارد. آموزش ابتدایی از ۶ سالگی آغاز می‌شود و سه دوره تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه وجود دارد و مقاطع تحصیلی کلا از نظام تحصیلی سالیانه (۹ ترمی – واحدی) برخوردار هستند.

 

برای تحصیل در مقطع دانشگاه ها ؛ یونان دارای دانشگاه های معتبری در سطح بین المللی میباشد. در سال های اخیر ، بسیاری از دانشگاه های یونان ، اقدام به ارائه تعدادی از رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی نموده اند.

این امر باعث گردیده در دو سال سال اخیر؛ تعداد دانشجویان بین المللی در یونان افزایش چشمگیری داشته باشد. هزینه شهریه دانشگاه ها و زندگی در یونان برای دانشجویان بین المللی نیز در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار مناسب میباشد.

greeecPrice - مهاجرت به یونان

کار و بیزینس در یونان

میانگین حقوق ماهانه در شهرهای یونان در سال ۲۰۲۲ به طور میانگین بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰  یورو در هر ماه است. این مبلغ در مشاغل رده بالاتر به ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ یورو نیز می رسد.

مهاجرت به یونان و کار در این کشور می تواند انتخاب بسیاری از افراد جویای کار و اقامت در کشوری توسعه یافته با هزینه زندگی نسبتا مناسب باشد.

همچنین این کشور توسعه یافته جای بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید بیزنس است.

ساعات کاری :

ساعت کاری افراد در یونان ۴۰ ساعت در هفته است.

تعطیلات سالیانه و مرخصی:

بر اساس قوانین یونان حق مرخصی ۲ روز در ماه با پرداخت دستمزد است .

دستمزد و بازنشستگی:

حداقل دستمزد در ماه برای یونان ماهانه ۶۸۴ یورو میباشد.

سیستم تامین اجتماعی فعلی یونان با کمک های کارفرمایان و افراد حقیقی و حقوقی و با کسر میزانی از حقوق کارکنان و واریز به حساب بیمه، تامین می شود.

البته برخی از کارگران در یونان از یارانه های دولتی هم بهره می گیرند. تا سال ۱۹۹۲ مشارکت کارفرمایان و کارکنان در میزان پرداختی به بیمه ها تقریبا مساوی هم بود یعنی چیزی حدود ۱۳.۸ درصد از درآمد مالیات ملی که بعدا به ۱۴.۲ درصد افزایش پیدا کرد.

عضویت در بیمه های بازنشستگی و انواع پوشش های بیمه در درجه اول از روی گروه شغلی و نوع فعالیت اجتماعی تعیین می شود. هر چند هنوز تعداد زیادی از شرکت های بیمه ای در یونان فعالیت می کنند ولی ۲ شرکت بیش از ۸۵ درصد از افراد غیر نظامی را در این کشور تحت پوشش بیمه قرار داده اند. بزرگترین این شرکت ها اداره تامین اجتماعی یونان (Idryma Kinonikon Asfaliseon– IKA ) و شرکت بزرگ بیمه ای یونان ، صندوق بازرگانان و صنایع دستی (Tameio Emporikon Viomihanikon Epihiriseon–TEVE) است که عمدتا به ارائه خدمات به افرادی که خودشان سهم بیمه خودشان را پرداخت می کنند می پردازد.

کارکنانی که در خدمت شرکت های اجتماعی نیستند و یا برای یک کسب و کار کوچک فعالیت می کنند ملزم به ثبت نام در اداره تامین اجتماعی هستند. به طور کلی سازمان تامین اجتماعی کارکنان گروه های آبی (کارگران) و سفید ( کارمندان دولتی) را پوشش می دهد. صندوق بازرگانان و صنایع دستی نیز عمدتا کسب و کار های کوچک و بازرگانان و تجار را تحت پوشش دارد. صندوق بیمه ای تحت پوشش دولتی نیز؛ در یونان کارمندان دولت که حدود ۵ درصد نیروی کار این کشور را تشکیل می دهند به همراه نیروهای نظامی این کشور را پوشش می دهد و سایر بیمه ها هم مختص حرفه های خاص مانند وکلا، بانک ها، خدمات عمومی و … هستند.

صندوق تامین اجتماعی یونان به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای این کشور مزایای مختلفی را به سهامداران خود اعم از مزایای پیری و از کار افتادگی، ناتوانی جسمی، زایمان، خاکسپاری، بیماری، دارو و پزشکی و خدمات کارگری را ارائه می دهد

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

نحوه اخذ اقامت یونان

با توجه به اینکه اخذ اقامت یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی آسان تر است و به راحتی میتوان از تمامی مزایای شهروندی اروپا برخوردار شد،درسالهای اخیر تعداد ایرانیانی که به دنبال اخذ اقامت اروپا از طریق کشور یونان هستند در حال افزایش است.

مهاجرت به یونان مانند مهاجرت به دیگر کشورها از روش های مختلفی امکان پذیر می باشد، از جمله این روش ها میتوان به : مهاجرت از طریق تمکن مالی ،سرمایه گذاری و خرید ملک ،اقامت دورکاری ، تحصیلی و اقامت از طریق ثبت شرکت و استارتاپ اشاره نمود. 

از مهمترین و متداولترین روش های مهاجرت به یونان روش سرمایه گذاری می باشد. از مهم ترین آن ها می توان به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری از روش ثبت شرکت، سرمایه گذاری از روش کار آفرینی و….اشاره نمود. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از روش های سرمایه گذاری مطالب زیر را بخوانید :

اقامت یونان از طریق خرید ملک (گلدن ویزا)
ثبت شرکت در یونان

چگونگی دریافت پاسپورت یونان

پاسپورت یونان بر خلاف کشورهایی مانند ترکیه و دومینیکا قابل خرید نمی باشد و دلیل اصلی این امر این است که چون یونان جزو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن نمی باشد هچ کدام از اعضای این اتحادیه امکان خرید این پاسپورت را ندارند. اما می توان از راه های دیگری و طی زمان مشخص به پاسپورت یونان دست یافت. در این بخش راه های دریافت پاسپورت یونان را نام میبریم :

  • اقامت تمکن مالی یونان یا FIP

  • اقامت گلدن ویزا یونان یا سرمایه گذاری

  • اقامت از طریق ثبت شرکت و یا شعبه ثبت شرکت

  • اقامت تحصیلی در یونان

  • اقامت کاری یونان

برای اطلاعـات بیـشتر مـقاله مربـوط به دریافت پاسپورت یونان را بخوانید                                                                      مشاهده کامل مطلب پاسپورت یونان »»

اگر قصد مهاجرت به یونان را دارید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل و شرایط خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما با توجه به شرایط و علایقتان بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهند

شماره تماس برای مشاوره رایگان : ۰۹۱۲۷۳۷۲۳۹۳

برخی از مزیت های سرمایه گذاری در یونان:

  • امکان اخذ اقامت برای همسر، فرزندان تا ۲۱ سال و والدین طرفین 
  • امنیت اجتماعی و اقتصادی استاندارد در اروپا
  • کسب اقامت در مدت بسیار کوتاه
  • امکان تحصیل رایگان برای فرزندان متقاضیان
  • امکان سفر به تمامی کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا
  • اخذ پاسپورت یونان و تابعیت پس از رعایت شرایط و زمان تعیین شده
  • عدم وجود شرط حضور در یونان، برای تمدید اقامت

میزان رضایت مهاجران به یونان

یونان یکی از بهترین کشورهایی است که میتوان با دریافت اقامت از آن، به امکان زندگی در اروپا دست یافت. با اخذ اقامت یونان، شرایط سفر بدون ویزا به سایر کشورهای اروپایی فراهم میشود.

این مزیت موجب گشته تا علاقه مندان زیادی به فکر مهاجرت به یونان باشند ، در واقع شما از کشور یونان میتوانید بدون انکه درگیر مسائلی مانند بازرسی گمرکی طولانی شوید، به کشورهای حوزه شنگن سفر کنید.

امنیت کشور یونان از یک سو و قانون مندی از سویی دیگر موجب رضایت بیشتر مهاجران گشته؛ انان معتقدند زندگی در این کشور بسیار ارامش بخش است.

بانوان در جامعه از ارزش بالایی برخوردارند حتی در مواردی مسئولیت پست های مهم کاری را نیز عهده دار هستند و این دلیل نیز آمار مهاجرت به یونان را افزایش میدهد

قابل ذکر است که در یونان خانواده از جایگاه ارزشی بالایی برخوردار است و همواره شرایط برای رشد و پیشرفت فرزندان محیا میباشد

profile - مهاجرت به یونان
شایان میرفتاح

ممنون از موسسه خوبتون ، کار مهاجرت به یونان من خیلی سریع پیش رفت 
خیلی خیلی ازتون تشکر میکنم

profile - مهاجرت به یونان
محدثه بهمن یار

قبل از موسسه شما جاهای دیگه هم رفته بودم ولی کار مهاجرت به یونان منو رو فقط شما تونستید درست کنید ، شرایطم واقعا بد بود ولی ممنونم که مسیرو برام راحت تر کردید

profile - مهاجرت به یونان
علیرضا متمدیان

این موسسه برام اقامت یونان گرفت ، عالی بود کارشون

profile - مهاجرت به یونان
سپهر داودی

مهاجرت به یونان با شرایطی که من داشتم راحت نبود ، ولی شما واقعا بهترین راهو بهم نشون دادید و الان ممنونتونم 

۵/۵ - (۴۲ امتیاز)

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا