GREECE
آنچه در این مطلب میخوانیم

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت ، ثبت شعبه شرکت در یونان میباشد.این روش مناسب آن دسته از افرادی میباشد که از توان مالی قابل ملاحضه ای برخوردار هستند و قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک و یا بزرگ را در اروپا دارند، این افراد با ثبت یک شعبه در یونان به راحتی میتوانند از مزایای اقامت اروپا برخوردار گردند. در ادامه به توضیح نحوه ثبت شعبه در یونان و قوانین و مقررات مربوط به ان میپردازیم.

تاسیس شعبه شرکت در یونان یکی از بهترین راههای مهاجرتی به اروپا می باشد و علاوه بر اخذ اقامت اروپا برای شما و خانواده شما ، بنا به نوع فعالیت اقتصادی شما می تواند سود مالی خوبی نیز برای شما به همراه داشته باشد اگر از طریق ثبت شعبه برای ورود به کشور یونان اقدام کنید نیازی به اخذ ویزا توریستی نخواهید داشت و تقریبا هیچگونه محدودیتی جهت انجام فعالیت های تجاری شما وجود نخواهد داشت.

دولت یونان در پی سیاست هایی که برای جذب سرمایه های خارجی در پیش گرفته است شرایط و امکانات ایده آلی را در اختیار سرمایه گذاران برای ثبت شعب قرار میدهد و از طرفی ، نیروی کار مناسب با دانش لازم نیز در اختیار سرمایه گذاران است تا بتوانند به اهدافی که از سرمایه گذاری در یونان دارند دست یابند.برای ثبت شعبه در یونان راههای مختلفی وجود دارد که در ادامه ما به بررسی آنها میپردازیم:

نمونه شعب قابل ثبت در یونان

شعبه محدود با معرفی یک نماینده
در این روش کافی است سرمایه گذاران با یکسری مدارک شناسایی و تعیین میزان بودجه و سرمایه به همراه نام شعبه اقدام به ثبت شعبه شرکت خود در یونان از طریق وکلای خود نمایند.

ثبت شرکت در یونان
اینم بخون

شعبه با مسئولیت محدود و مشارکت عمومی
این روش نیز جزو روش های آسان برای ثبت شعبه در یونان میباشد. متقاضیان با توجه به مقدار سرمایه ای که در دست دارند، مسئولیت خواهند پذیرفت. در شرکت های عمومی سرمایه گذاران مسئولیت های زیادی بر عهده دارند. تعداد شرکا میتواند دو نفر یا بیشتر باشد. در این نمونه تاسیس شعبه، تمامی سرمایه‌گذاران به یک اندازه در زیان و سود حاصل سهم دارند. دقت داشته باشید که داشتن حداقل میزان سرمایه جهت تأسیس این نمونه شعبه در یونان لازم نیست.

اگر قصد ثبت شعبه شرکت در یونان را دارید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل و شرایط خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما با توجه به شرایط و علایقتان بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهند

مزایای ثبت شرکت در یونان

  1. شما مالک صد در صد شعبه بدون هیچ شریکی هستید.
  2. شما با ثبت شعبه در یونان میتوانید به منظور سفر یا انجام کارهای تجاری و حتی اقامت های طولانی مدت در تمام نواحی حوزه شنگن بدون ویزا تردد کنید.
  3. در صورت فعال بودن شعبه ثبت شده در یونان به صورت مداوم،بعد از پنج سال شما میتوانید جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایید.
  4. پس از هفت سال اقامت در یونان،شما میتوانید جهت اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایید.
  5. با ثبت شعبه و اخذ کارت اقامت اروپا،اخذ ویزای کشورهایی مانند آمریکا،کانادا و استرالیابه راحتی برای شما امکان پذیر خواهد گردید.
  6. امکان افتتاح حساب بانکی برای شما بوجود خواهد آمد.
  7. امکان استفاده از برندهای اروپایی وایجاد روابط نامحدود تجاری در سرتاسر اتحادیه اروپا و حوزه شنگن برای شما وجود خواهد داشت.
  8. یکی از مهمترین مزیت های  ثبت شعبه در یونان این است که با حداقل سرمایه اولیه (پنج هزار یورو)قابل انجام میباشد.
  9. در این روش شما میتوانید محل سکونت و دفتر کار خود را ادغام نمایید و نیازی نیست محلی جداگانه برای دفتر کار در نظر بگیرید
  10. ثبت شعبه در یونان به معنی پرداخت مالیات کمتر میباشد ولی در عین حال میتوانید از مزایای تجارت در یک موقعیت عالی جغرافیای و اقتصادی بهره مند گردید.
مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک آسان تر است یا تحصیل؟
اینم بخون
YONAN 1024x683 - ثبت شعبه شرکت در یونان

نکات مهم در مورد ثبت شعبه شرکت در یونان

مدارک لازم جهت ثبت شعبه در یونان
  1.  تمامی سرمایه گذاران خارجی بدون داشتن محدودیت میتوانند جهت ثبت شعبه در یونان اقدام نمایند.
  2.  اولین و یکی از مهمترین بخش های ثبت شعبه شرکت در یونان تکمیل فرم های درخواست میباشد، که بهتر است متقاضیان انجام امور مربوط به ثبت شعبه را به یک وکیل یونانی مجرب واگذار نمایند.
  3. شرکتی که جهت ثبت شعبه آن در یونان اقدام میکنید باید حتما دارای اساسنامه باشد.
  4. مدیر عامل و تمامی سهامداران باید پاسپورت معتبر خود را اسکن نموده و ارائه نمایند.
  5. پرینت حساب بانکی و اسناد مالکیت نیز از مدارک لازم برای ثبت شعب هستند.
سرمایه مورد نیاز برای ثبت شعبه در یونان

در اینجا لیستی از هزینه هایی که باید برای ثبت شعبه شرکت در یونان پرداخت کنید را مشاهده مینمایید

    1. هزینه و کارمزد بکارگیری وکیل اروپایی
    2. هزینه های مربوط به دفتر اسناد رسمی
    3. هزینه درج آگهی تاسیس شعبه
    4. هزینه صدور اساسنامه
    5. هزینه مربوط به اتاق بازرگانی یونان که جهت ثبت شعبه از شما دریافت میکند
    6. هزینه هایی که بابت تاسیس شعبه باید به صندوق تامین اجتماعی پرداخت نمایید
خدمات موسسه زند آرتا در اروپا به متقاضیان
  1. ابتدا جهت آگاهی افراد از نمونه های مختلف تاسیس شرکت و شعبه در یونان به متقاضیان یکسری اطلاعات در قالب مشاوره ارائه می‌شود.
  2.  وکلا موسسه در یونان در واقع وکیل رسمی شما در امور حقوقی هستند که وظیفه انجام امور مربوط به ثبت شعبه را در کشور یونان بر عهده خواهند داشت.
  3.  همچنین مراحل دریافت ویزا جهت پیشروی کارها در یونان که در روند ثبت شعبه تاثیر زیادی دارد نیز توسط آنها انجام می پذیرد.
  4.  از دیگر خدماتی که برای ثبت شعبه در یونان ارائه می شود می توان به امکان افتتاح حساب بانکی اشاره کرد.
  5. همچنین امکان دست و پا کردن یک دفتر مجازی و در اختیار داشتن یکسری امکانات و تجهیزات مانند ایمیل، سایت و تلفن برای متقاضیان فراهم می شود.
  6. بعد از ثبت شعبه در یونان برای مدیرعامل و خانواده وی اقامت دوساله اخذ خواهد شد.
6 گام ابتدایی برای مهاجرت به یونان
اینم بخون
مراحل ثبت شعبه شرکت در یونان
  1. اولین مرحله تشکیل پرونده وانجام امور اداری اولیه توسط وکلای یونانی میباشدکه در این مرحله نیاز است متقاضی وکالت نامه های اولیه را از طریق سفارت یونان در ایران و یا از طریق کشور ثالث به وکلای یونانی اعطا نماید.
  2. مرحله بعد تایید و موافقت دولت یونان با ثبت شعبه شرکت شما در یونان  و صدور مجوز فعالیت تجاری و ثبت شعبه شرکت میباشد.که توسط وکلای یونانی انجام خواهد شد.
  3. مرحله سوم :بعد از ثبت شعبه شرکت در یونان وقت سفارت یونان در ایران برای درخواست  ویزای اولیه تایپ D که شش ماهه میاشد توسط وکلای یونانی گرفته میشود
  4. صدور ویزای تایپ Dشما توسط سفارت یونان به معنی موافقت دولت یونان با پرونده اقامتی شما میباشد و شما شش ماه مهلت دارید که وارد یونان شوید و کارهای اداری شرکت خود را تمام کنید.
  5. بلافاصله بعد از ورود متقاضی و خانواده وی به یونان ابتدا Blue paper یونان و بعد از آن کارت اقامت دو ساله اروپا برای ایشان صادر میشود.
  6. بعد از گذشت دو سال و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید میتوانید کارت اقامت خود را تمدید کنید کارت اقامت دوم سه ساله خواهد بود
۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا