مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

Immigrating-to-Canada-through-Investment
آنچه در این مطلب میخوانیم

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان با جامعه ای متنوع از لحاظ فرهنگی است که سالانه مهاجران بسیاری را از سراسر جهان از طریق مهاجرت به کانادا  از طریق سرمایه گذاری در خود میپذیرد.

کانادا یکی از ثروتمندترین و مرفه ترین کشورهای جهان میباشد و با سیاست گذاری های درست اقتصادی و مدیریت صحیح منابع سیستم اقتصادی آن روز به روز در حال پیشرفت و بهبود است.

کشور کانادا از نظر رفاه اجتماعی و سطح زندگی،کیفیت آموزشی،حقوق شهروندی و اجتماعی دارای امتیازات ویژه و شراط ایده الی میباشد.

تمام این موارد در کنار سیاست های مهاجرت پذیری کانادا این کشور را به مقصدی محبوب برای مهاجرین تبدیل نموده است.

مخصوصا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از روشهای مهاجرتی سودآور میباشد امکان سرمایه گذاری در استان های مختلف کانادا وجود داد البته با شرایط و قوانین متفاوت و همین طور مبالغ متفاوت .فرادی که متمایل به سرمایه گذاری در کانادا می باشند می بایست علاوه بر دارا بودن سرمایه ی مورد نیاز برای سرمایه گذاری، سوابق مدیریتی نیز داشته باشند. در صورتی که فرد متقاضی، صاحب یک موسسه ی تولیدی و یا خدماتی باشد، می بایست دفاتر سود و زیان و مدارک مالیاتی را جهت اثبات ارائه دهد. افرادی که شغل های خاصی مانند پزشکی، دندان پزشکی، وکالت و یا شغل هایی از این قبیل دارند دارای شرایط متفاوتی هستند چرا که شغل ایشان به منزله ی سابقه ی مدیریتی برایشان محسوب می شود.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مکان اخذ اقامت دائم برای شخص متقاضی و خانواده متقاضی

  • منظور از خانواده در سیستم مهاجرتی، همسر متقاضی و فرزندان وابسته می باشد.
  • هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد و هر متقاضی بالای سن قانونی می تواند با آسودگی از طریق این روش اقدام نماید..
  • سرمایه گذاران این مزیت بزرگ را دارا هستند که برای مصاحبه با افسر مهاجرت می توانند از وجود یک مترجم در کنار خود بهره ببرند.بنابراین متقاضیان نیازی به داشتن سطح بالای زبان ندارند. مهارت های زبانی در حد برقراری ارتباط و گذران زندگی کافی است..
  • فرزندان سرمایه گذاران پس از دریافت اقامت دائم می توانند در کانادا به تحصیل بپردازند و هزینه های تحصیلی ایشان مانند یک شهروند کانادایی در نظر گرفته خواهد شد..
    سرمایه گذاری در کشور کانادا نسبت به سایر کشورها ریسک بسیار پایین تری دارد، چرا که شما پول را مستقیما به دولت کانادا می دهید ونیازی نیست که این مبلغ را حتما در بیزینس خاصی استفاده نمایید و علاوه بر این نیازی نیست که از همان ابتدا کل مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید.
مزایا و معایب مهاجرت به کانادا
اینم بخون
Canadian money FB min 1024x563 - مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کبک

سرمایه گذاری در کبک قوانین و مراحلی دارد که به صورت مفصل در این قسمت بیان خواهیم کرد:.

  • شخص سرمایه گذار و یا همسر وی می بایست مبلغ  ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار (کانادا) و بالاتر دارایی داشته باشد که این دارایی می تواند شامل :
    • صندوق بازنشستگی
    • سهام
    •  حساب بانکی و ملک
    • لوازم و ابزار کارخانه ها و کارگاههای تولیدی و… باشد
  • شخص سرمایه گذار باید حداقل دو سال تجربه مدیریت داشته باشدو صاحب موسسه تولیدی یا خدماتی باشد و بتواند آمار سود، زیان، مالیات و مدارک افراد استخدام شده خود را عرضه کند.
  • یا اینکه مدیر سازمان و یا قسمتی از شرکت باشد و حداقل دو نفر کارمند تمام وقت  داشته باشد.
  • پس ازمرحله گزینش، سرمایه گذار بایستی باید مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار (کانادا)  بمدت پنج سال  به دولت کبک واگذار کنداین سرمایه بدون سود و یا بهره خواهد بود
  • بعد از پنج سال اصل پول بدون هیچ سودی به شخص باز میگردد
    یا سرمایه گذاربه یکی از بانکهای مورد اعتماد دولت کبک که اعلام گشته است  اجازه دهد این مبلغ را بجای او واریز کند و برای انجام این کار، بانک مبلغی را تا حدود ۳۵۰,۰۰۰ هزار  دلار (کانادا) بعنوان بهره بانکی و سایر مخارج دریافت می نماید.
  • چنانچه پرونده شخص، تاییدیه دریافت کرد. از وی درخواست می شود که مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰ دلار (کانادا) را به حساب یکی از موسسات اعلام شده از سوی دولت کبک پرداخت نماید و پس از آن یکسری اقدامات نهایی مانند تهیه گواهی عدم سوء پیشینه و همچنین انجام معاینات پزشکی برای اخذ ویزای اقامت دائم کشور کانادا صورت می پذیرد.
اخذ اقامت کانادا از طریق خود اشتغالی
اینم بخون
اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل و شرایط خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما با توجه به شرایط و علایقتان بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهند

سرمایه گذاری در دیگر استانهای کانادا

همان طور که گفته شد  روش های متفاوتی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد.

بعضی از روش های سرمایه گذاری به راحتی قابل انجام است و نیاز به فعالیت خاصی از سمت سرمایه گذار نمیباشد و در مقابل در بعضی از روش ها نیازمند به انجام یکسری فعالیت های خاص از سمت متقاضی میباشد..

در کنار این روش های سرمایه گذاری میتوان با ویزای استارت آپ یا ویزای خود آشتغالی برای اقامت در کانادا اقدام کرد.

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا