تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا | مهاجرت به کانادا | موسسه مهاجران زندآرتا
آنچه در این مطلب میخوانیم

ایرانیان برای ورود به کشور کانادا و اقامت دائم و یا موقت در این کشور به یکی از انواع ویزای های کانادا نیاز دارند. انواع مختلفی از ویزا برای اقامت در کانادا وجود دارد اما مهم ترین آنها ویزای توریستی است که ساده تر از دیگر انواع ویزا بدست می آید. در این مقاله قصد داریم روش های تبدیل ویزاری توریستی به ویزای کاری در کانادا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

همانطور که گفته شد برای ورود و اقامت در خاک کانادا نیاز به یکی از انواع ویزا ها میباشد. ویزای توریستی نوعی از ویزا های کانادا میباشد که مراحل اخذ آن آسان تر است. افرادی که به قصد سفر موقت ، تفریح و بازدید از کشور به کانادا سفر میکنند ، میتوانند از ویزای توریستی استفاده کنند.

اما یکی از معایب ویزای توریستی این است که دولت کانادا اجازه اقامت طولانی مدت را به فرد نمیدهد و فرد حق کار کردن در این کشور را ندارد. در این زمان که تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا از اهمیت برخوردار میشود.

افرادی که قصد اقامت طولانی مدت در کانادا را دارند باید به نحوی ویزای توریستی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. اما سوال این است که آیا تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا شدنی است؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم. اگر بدنبال مهاجرت به کانادا هستید پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

canada flag zandarta blog 1024x554 - تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

روش دریافت ویزای کاری در کانادا

اگر شخصی با ویزای توریستی وارد کانادا شود ، میتواند پس از اقامت در کانادا دنبال کار گشته و با پیدا کردن موقعیت شغلی اقدام به دریافت ویزای کاری کند. این مورد سبب شده تا مهاجرت به کانادا و اقامت کاری در آن به انتخاب بسیاری از مهاجران تبدیل شود.

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان
اینم بخون

پس از پیدا کردن موقعیت شغلی ، فرد میتواند با مراجعه به اداره مهاجرت به کانادا درخواست ویزای کاری کرده و در صورت موافقت ، ویزای کاری کانادای خود را دریافت کند. این مورد ابتدایی ترین روش برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا میباشد.

پیدا کردن کار در کانادا

اولین قدم در اخذ ویزای کاری این است که یک موقعیت شغلی برای فرد پیدا شود. مهاجرانی که قصد اقامت در کانادا را دارند باید جاب آفر دریافت کنند. جاب آفر به معنی دریافت پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای کانادایی به مهاجر است.

شما عزیزان میتوانید جهت مهاجرت به کانادا و دریافت جاب آفر از سایت و خدمات موسسه زندآرتا دیدن فرمایید. بعد از دریافت جاب آفر ، فرد باید رزومه خود را ارسال کند. مرحله بعد مصاحبه حضوری است. این مرحله از مهم ترین مراحل است که ضروری میباشد.

گواهی LMIA

شاید برایتان سوال شده باشد که گواهی LMIA چیست ؟ زمانی که یک کارفرمای کانادایی بخواهد یک مهاجر را استخدام کند ، باید از اداره مهاجرت این گواهی را دریافت کند. این گواهی نشان میدهد که کارفرما هیچ فردی که مقیم کانادا باشد برای این موقعیت شغلی پیدا نکرده و باید از فردی مهاجر و با اقامت کشوری دیگر استفاده کند.

البته لازم به ذکر است که مراحل دریافت این گواهی تماما از سمت کارفرما بوده و فرد متقاضی نیاز به انجام هیچ کاری برای دریافت این گواهی ندارد. اما باید بدانید که برای دریافت گواهی LMIA باید جاب آفر دریافت شده باشد.

canada visa zandarta blog 1 - تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا

درخواست ویزای کاری

پس از دریافت جاب آفر و همینطور گواهی LMIA ، تنها یک مرحله باقی میماند. فردی که قصد مهاجرت به کانادا را دارد باید به اداره مهاجرت مراجعه کرده و با ارائه مدارک خود ، تصمیم خود برای دریافت ویزای کاری را اعلام کند. پس از بررسی و اعتبار سنجی ، ویزای کاری صادر میشود.

هزینه مهاجرت کاری چقدر است؟
اینم بخون

موسسه مهاجران زندآرتا

در این مقاله به مراحل تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری در کانادا پرداختیم و این مراحل را به شما عزیزان شرح دادیم. توصیه ما این است که در تمامی این مراحل از افرادی با مهارت و خبره در کار کمک گرفته شود تا مراحل اخذ ویزای کاری بدون مشکل صورت بگیرد.

شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره ، همکاری با ما و اخذ ویزای کاری و همچنین مهاجرت به کانادا ، با موسسه مهاجران زندآرتا در ارتباط باشید. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها پیج اینستاگرام زندآرتا را دنبال نمایید.

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا