خرید ملک در یونان و دریافت اقامت دائم

GreecBlog
آنچه در این مطلب میخوانیم

یونان یک مقصد محبوب برای گردشگران است، اما همچنین یک مکان عالی برای خرید ملک و دریافت اقامت دائمی است. با مناظر زیبای آن، شواهد تاریخی غنی، فرهنگ پویا و شاطئ‌های زیبا، یونان به یک گزینه جذاب برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات هستند و در یک کشور خارجی زندگی جدیدی را برقرار می‌کنند، تبدیل شده است

اگر قصد مهاجرت به این کشور زیبا را دارید حتما از صفحه مهاجرت به یونان دیدن کنید

فرایند خرید ملک در یونان نسبتاً ساده است. ابتدا، شما باید یک نماینده املاک و مستغلات قابل اعتماد پیدا کنید که به شما کمک کند تا بازار محلی را ناوبری کرده و ملک مناسب برای نیازهای شما پیدا کنید.

مهم است با یک نماینده کار کنید که تجربه کار با خریداران بین‌المللی را دارد و می‌تواند به شما تمام اطلاعات لازم درباره جنبه‌های قانونی و مالی خرید ملک در یونان را ارائه دهد

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

بعد از پیدا کردن ملکی که علاقه‌مند به آن هستید، شما باید یک وکیل استخدام کنید تا به شما در جنبه‌های قانونی خرید کمک کند. وکیل شما به شما کمک خواهد کرد تا قرارداد را بررسی کنید، شرایط فروش را مذاکره کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک لازم درست است.

یکی از مزایای خرید ملک در یونان این است که همچنین می‌تواند به شما در دریافت اقامت یونان کمک کند. یونان برنامه Golden Visa را ارائه می‌دهد که به غیر از شهروندان اتحادیه اروپا، اقامت را با سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به دست می‌آورد.

اقامت از طریق خرید ملک در یونان | اقامت طلایی یونان
اینم بخون

برای ورود به برنامه، شما باید حداقل ۲۵۰،۰۰۰ یورو در املاک و مستغلات در یونان سرمایه‌گذاری کنید. پس از سرمایه‌گذاری، می‌توانید برای دریافت یک پاسپورت پنج ساله درخواست اقامت را ارائه دهید که تا زمان حفظ سرمایه‌گذاری شما، می‌توانید آن را به‌صورت نامحدود تجدید کنید.

علاوه بر برنامه Golden Visa، یونان نیز گزینه‌های دیگری برای اقامت دائمی سرمایه‌گذاران خارجی ارائه می‌دهد.

 

خرید ملک در یونان و دریافت اقامت دائمی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای کسانی باشد که به دنبال ماجرای جدید در یک کشور زیبا و پذیرای هستند. با کمک یک نماینده املاک و مستغلات قابل اعتماد و یک وکیل مطلع، شما می‌توانید به راحتی در فرآیند ناوبری کنید و از همه چیزی که یونان دارد لذت ببرید

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا