تمدید اقامت تمکن مالی یونان
آنچه در این مطلب میخوانیم

توضیح اجمالی از اقامت تمکن مالی یونان

اقامت یونان از طریق تمکن مالی یکی از اسان ترین و مقرون به صرفه ترین راه های مهاجرت به یونان برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی است.

اقامت تمکن مالی یا خود‌حمایتی که در یونان به اختصار FIP شناخته می شود و معمولا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز به نتیجه می رسد. اقامت تمکن مالی به‌طور‌ کامل با اقامت سرمایه‌گذاری فرق دارد. 

هزینه تمکن مالی یونان چقدر است؟

با‌توجه به جدیدترین قوانین برای دریافت اقامت تمکن مالی، درآمد مور د‌نیاز برای اقامت خود ‌حمایتی در یونان برای سرپرست و فرزندان بالای ۱۸ سال مبلغی معادل با ۲۰۰۰ یورو در هر ماه است. همچنین، این هزینه برای همسر فرد متقاضی معادل با ۴۰۰ یورو بوده و به‌طور مشابه برای فرزندان کمتر از ۱۸ سال نیز مبلغی برابر با ۳۰۰ یورو است.

مراحل تمدید اقامت تمکن مالی یونان

  • کارت اقامت اولیه متقاضی دوسال اعتبار دارد و نیازی به تمدید طی این دو سال نیست.
  • شما باید بتوانید دارای حداقل درآمد موردنیازبرای اقامت تمکن مالی باشید ، بصورتیکه مبلغ مورد نیاز ماهانه برای اقامت را، با ارائه مستندات  به دولت یونان نشان دهید.
  • ارائه ادرس و کدپستی  در یونان که میتواند متعلق به خونه اجاره ای شما باشد.
  • مورد بعدی شرط حضور میباشد. شما باید حداقل ۶ ماه هرچند ناپیوسته در یونان حضور داشته باشید.
  • درنهایت؛ طی دو سال گذشته عدم سوء پیشنه خود را در کشور یونان ارائه دهید.

با توجه به شروط ذکر شده برای تمدید اقامت تمکن مالی یونان ، متقاضی میبایست یک ماه قبل از اتمام اعتبار اقامت  ۲ ساله خود، با مراجعه به اداره مهاجرت یونان فرم تمدید اقامت رو تکمیل کند ؛ پس از تایید فرم، کارت اقامت جدید برای مدت ۳ سال صادر خواهد شد.

۲.۴/۵ - (۵ امتیاز)
مهاجرت تحصیلی به یونان
اینم بخون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا