بهترین شهر یونان برای زندگی
آنچه در این مطلب میخوانیم

شهر آتن

با اختلاف میتوان آتن  را  بهترین شهر یونان برای زندگی معرفی کرد که دارای امکانات یک شهر مدرن بزرگ است که در عین حال ، هویت خود را حفظ کرده و قدیمی ترین پایتخت اروپایی تلقی میشود.

  • شما در شهرآتن راحت تر از شهر دیگری در یونان میتوانید کار پیدا کنید.
  • اکثر مهاجران یونانی در آتن زندگی میکنندو براحتی میتوانید باب دوستی با دیگر مهاجران  داشته باشید.
  • تنوع جاذبه های گردشگری درکنارتاریخ و فرهنگی غنی، یکی دیگر از  برتری آتن در یونان است.
  • از آنجایی که آتن در مرکز یونان واقع است دسترسی به دیگر شهرها و جزایر زیبای یونان راحت تر است.
  • بیشتر سفارت های کشورهای مختلف در آتن واقع شده است.
  • به طور متوسط گرمترین شهر اروپاست که در روزای تابستانی ب ۳۵ درجه هم میرسد در کنار نسیم خنک تابستانی که از دریای اژه میوزد.
  • سیستم حمل و نقل مناسب که شما را برای سفر درون شهری از ماشین بی نیاز میکند.
  • مدرسه بین المللی ؛ چندین دانشگاه و مدارس تحصیلی امکان آموزش مناسب را برای شما فراهم میکنند.
آتن - بهترین شهر یونان برای زندگی

خانیا در کرت

خانیا ؛ دومین شهر بزرگ در کرت غربی با آب و هوای مدیرترانه ای است که در زمستان؛  کمترین دما ۱۰ درجه میباشد. اگر تمایل دارید که در خانه ای رویایی در بزرگ ترین جزیره یونان داشته باشید

“خانیا” بهترین شهر یونان است که سطح حمایت مهاجران از یکدیگر ، بسیار قوی تر از سایر شهرهاست .

آب و هوای گرم این شهر موجب بوجود آمدن بزرگ ترین جنگل نخل اروپا شده است . این باور وجود دارد که دانه های نخل را دزدان دریایی آورده اند.  این منطقه محصولات محلی عالی و غذای دریایی خوشمزه دارد.

خانیا از امنیت بالایی برخوردار است بطوریکه مردم خانه های خود را بدون قفل و مغازه ها را بدون مراقبت رها میکنند.

شهر کرت - بهترین شهر یونان برای زندگی

کورفو

شهر کورفو یکی از متنوع‌ترین شهرهای یونان از لحاظ فرهنگی است و  دارای  رستوران‌ها‌، بار و کافه‌های متعددی است. به‌طورکلی، زندگی در شهر کورفو ارزان است. محصولات محلی فراوان و خوشمزه هستند‌، قیمت اجناس مناسب، اجاره ی آپارتمان‌ معقول و مقرون‌به‌صرفه از دیگر امتیازات کورفو است. فرودگاه اصلی و بندر درست در شهر واقع شده‌اند. اگر می‌خواهید در جایی با فرهنگ مستقل و منحصربه‌فرد زندگی کنید‌، کورفو می‌تواند رؤیای شما باشد.

واحد پول یونان | واحد پول یونان قبل از یورو
اینم بخون
کورفو - بهترین شهر یونان برای زندگی

چانیا

چانیا نام یکی از بزرگترین شهرهای یونان یعنی جزیره کرت است. اولین ویژگی مثبت چانیا این است که مردم بومی بسیار مهربانی دارد و معمولا همه مهاجران از رفتار مردمان این شهر با خودشان راضی هستند. ، چانیا یکی از آرام ترین شهرهای یونان برای زندگی است و هر کسی که آرامش برایش دغدغه اصلی زندگی باشد، شیفته حال و هوای مثبت شهر چانیا می شود. به سبب وجود توریستان زیادی که این شهر دارد ؛ بیشتر مردم آن درآمد خوبی دارند و معمولا با بحران مالی مواجه نمی شوند. در مورد هزینه های زندگی در چانیا هم باید این را بدانید که کرایه خانه ها در این شهر به نسبت مناسب هستند و قیمت غذا هم در آن مناسب است. اما قیمت وسایلی که باید از خشکی به جزیره کرت و شهر چانیا آورده شوند، زیاد است و اصولا وسایل برقی و وسایل اینچنینی در آن خیلی گران هستند.

چانیا - بهترین شهر یونان برای زندگی

پاتراس

پاتراس با فاصله ۲۱۵ کیلومتری از آتن ، سومین شهر بزرگ یونان است. در این شهر خیابان های متعددی برای پیاده روی  وجود دارد که در آن ها گالری، موزه، کافه، رستوران، فروشگاه و هر چه که یک نفر برای تفریح به آن نیاز دارد، تعبیه شده است. در پاتراس یک بندر فعال وجود دارد که خیلی از مهاجران به واسطه وجود آن تجارت انجام میدهند؛ پس اگر شما هم به فکره راه اندازی کسب و کار تجاری و مهاجرت به یونان هستید، زندگی در پاتراس که اتفاقا هزینه ها هم درآن پایین است براتون مناسب میباشد. این شهر شرایط و امکانات ایده آلی برای تفریح دارد و در زمان برگزاری کارناوال پاتراس، از انرژی مثبت بیشتری برخوردار است.

آداب و رسوم کشور یونان
اینم بخون
پاتراس - بهترین شهر یونان برای زندگی
۴.۴/۵ - (۱۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا