ویزا موقت کانادا
آنچه در این مطلب میخوانیم

کانادا کشوری بسیار پیشرفته است که در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. در سال های اخیر تقاضای مردم برای مهاجرت به کانادا در حال افزایش است و هرساله میزبان مهاجران بسیاری است. از آنجایی که درخواست مسافرت به کانادا زیاد است دولت این کشور روش های گوناگونی را برای اخذ ویزا در اختیار متقاضیان قرار داده است. البته دریافت ویزا به هدف موقتی شما از سفر بستگی دارد. به این ویزا یا اقامت موقت در کانادا TRV نیز می گویند. Temporary Resident Visa.

هزینه اخذ این ویزا نسبتا کم و البته نهایت اقامت قانونی در این کشور از این طریق شش ماه می باشد. فرد متقاضی باید در خواست ویزای اقامت موقت خود را به سفارت کانادا بدهد و این ویزا موقت این امکان را به متقاضی می‌دهد که به طور قانونی وارد کانادا شده و از خانواده و دوستان خود دیدن کند یا فعالیت‌های تجاری محدود انجام دهد و یا هر هدف دیگری زیر شش ماه داشته باشد و رأس موعد مقرر باید خاک کانادا را ترک و یا ویزای خود را تمدید کند.

trvCanada - ویزا موقت کانادا یا TRV چیست ؟

ویزا موقت کانادا مجوزی است که فردی که دارای این ویزا می باشد، اجازه دارد بطور قانونی وارد این کشور شود. کنسولگری یا سفارت کانادا در مرز و گمرک این کشور افسرانی گمارده است که ارزیابی کنند آیا فرد دارای ویزا واجد شرایط برای ورود به خاک کشور کانادا هست یا نه ؟ اگر آن شخص صادقانه به سؤالات افسر مرزی پاسخ دهد و ثابت کند در پایان اجازه اقامت، کانادا را ترک و در مدت زمان اقامت در این کشور پول کافی برای زندگی و بازگشت به کشور خود خواهد داشت و قصد کار یا تحصیل در این کشور بدون مجوز ندارد، هیچ موردی نخواهد داشت ولی اگر افسر مشکوک شود، فرد متقاضی حتی با داشتن ویزا کانادا اجازه ورود به این کشور را نخواهد داشت و باید به کشور خود برگردد.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا
اینم بخون

انواع ویزای موقت کانادا

ویزاهای موقت کانادا به فرد متقاضی اجازه می دهد تا برای مدت نهایتا ۶ ماه البته با اجازه افسران مرزی در کانادا بماند. ویزای موقت می تواند ویزای یک بار ورود یا چند بار ورود باشد. اگرویزای تک باشد، فرد متقاضی فقط یک بار می تواند وارد کانادا شده و نهایتا ۶ ماه در آنجا بماند و بعد به کشور خود بازگردد. ولی اگر ویزای مولتی باشد می تواند چند بار وارد کانادا شده و هر بار ۶ ماه در کانادا اقامت کند.

حال انواع ویزای موقت را برای شما با توضیح مختصری نام می بریم :

ویزای ترانزیت که فقط می توان توقفی کوتاه در فرودگاه کانادا داشت و سپس به مقصد بعدی سفر کرد.

ویزای توریستی که فقط برای گردشگری در این کشور می باشد.

سوپر ویزای کانادا که برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ های ساکن دائمی کانادا می باشد، و اجازه می دهد با فرزندان و نوه های خود دیدار و اقامت داشته باشند.

ویزای دیپلماتیک و رسمی که برای دیپلمات های کشورهای خارجی می باشد تا وظایف رسمی خود در کانادا را انجام دهند.

ویزای تجاری که به فرد یا گروهی که کار تجاری در کانادا دارند داده می شود.

ویزای زایمان به افرادی داده می شود که کلیه معیارهای اقامت موقت کانادا را داشته و باردار بوده و می خواهند در این کشور زایمان کنند. تولد در کانادا باعث می شود کودک به طور خودکار شهروند کانادا شود.

ویزای دانشجویی که به کسانی داده می شود که فقط برای ۶ ماه نیاز به تکمیل تحصیلات خود و از دانشگاه کانادا پذیرش داشته باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
اینم بخون

ویزای کار موقت این ویزا به افرادی داده می شود که در کانادا پیشنهاد کاری داشته باشند و حداکثر ۶ ماه کار کنند. برای دریافت این ویزا ، فرد باید نامه معتبر پیشنهاد کار را از کارفرما ارائه دهد و شرایط ویزای موقت را کسب کند.
اجازه اقامت موقت این مجوز برای افرادی است که برای اهداف مختلفی مثلا شرکت در یک کارگاه دو هفته ای باید به کانادا بروند، این اجازه فقط برای مدت زمان حضور فرد در کانادا صادر می شود.

ویزای تعطیلات کاری این ویزا به جوانان از ۳۰ کشور جهان داده می شود ،این یک ویزای انتخاب تصادفی است به این معنی که متقاضیان درخواست های خود را ارائه می دهند و منتظر می مانند تا به طور تصادفی برای درخواست مجوز کار انتخاب شوند.

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا