برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است؟

برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است؟
آنچه در این مطلب میخوانیم

این سوال همیشه پرسیده میشود که برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است؟ ترکیه از کشورهای همسایهای است که شرایط مناسبی از لحاظ اقتصادی و تفریحی برای ایرانیان دارد. ایرانیان می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی به این کشور مهاجرت کنند، اما کم هزینه‌ترین راه در مقایسه با کشورهای دیگر، خرید خانه در ترکیه است. قوانین مهاجرتی ترکیه آنقدر آسان و راحت است که سالانه بسیاری از ایرانیان به این کشور مهاجرت میکنند. البته در کشور ترکیه مناطق تفریحی و جاذبههای گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که آن را تبدیل به یکی از کشورهای توریستی خاورمیانه کرده است. 

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

با توجه به شرایط اقتصادی ترکیه و روند افزایشی قیمت ملک در این کشور، بسیاری از افراد تمایل به خرید ملک برای اخذ اقامت یا سرمایه‌گذاری دارند. دولت ترکیه این امکان را در اختیار مهاجرانی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند قرار داده تا با خرید خانه بتوانند اقامت دریافت کنند. البته دولت ترکیه برای خرید ملک یک قیمت را مشخص کرده و مهاجران باید مطابق با قوانین خرید ملک در کشور ترکیه عمل کنند تا بتوانند از این طریق به کشور ترکیه مهاجرت کنند و اقامت دریافت کنند. قیمت خرید خانه در ترکیه در مقایسه با ایران پایین تر است. لذا افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند ترجیح می دهند از طریق این نوع مهاجرت، با یک تیر دو نشان بزنند.

برای خرید خانه در ترکیه چقدر پول لازم است؟

قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران از یک میلیارد تومان شروع میشود.شاید با خود فکر کنید چون این مبلغ پایین است خانه خرید شده احتمالا در شهرهای دور افتاده ترکیه خواهد بود در حالی که شما در شهر استانبول و در مناطق متوسط می توانید با این پول خانه خریداری کنید.

قیمت خرید ملک در ترکیه در شهرهای کوچک تر نیز کمتر است.شما با مبلغ ۶۰۰ هزار لیر نیز میتوانید در ترکیهصاحب خانه شده و اقامت بگیرید.

مهاجرت به کشور ترکیه از طریق تحصیل

تحصیل در ترکیه از بهترین روشها برای مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان است. از آنجایی که تحصیل در این کشور هزینههای پایین وامکانات و شرایط مناسبتری نسبت به ایران دارد، بسیاری از دانشجویان ایرانی علاقهمند هستند با اخذ ویزای تحصیلی ترکیه به این کشور مهاجرت کنند.

شرایط ادامه تحصیل در کشور ترکیه برای ایرانیان مقرون به صرفه بوده و دانشجویان ایرانی میتوانند در شهر های مهم دانشجویی ترکیه  از جمله استانبول، آنکارا و ازمیر دردانشگاههای معتبر خاورمیانه با هزینه کم تحصیل نمایند. البته برای ورود به دانشگاه های دولتی باید در آزمون یوس قبول شده و برای تحصیل در دانشگاه های دولتی نیز باید هزینه سالیانه بسیار کوچکی پرداخت نمایند. متقاضیان میتوانند در تمامی مقاطع تحصیلی تحصیل نمایند .

برای تحصیل در ترکیه چقدر پول لازم است؟

دانشگاه های ترکیه برای کسانی که از کشورهای خاورمیانه به ترکیه می آیند، شهریه کمتری دارند. عموما هزینه زندگی برای دانشجویان در یک ماه بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ دلار می باشد. دانشجویان هر ترم حدودا باید ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار برای کتاب و هزینه های اداری دانشگاه هزینه مالی دارند. همچنین سالیانه بین ۴۰ تا ۵۰ دلار نیز هزینه های بیمه درمانی دانشجویان خواهد بود. این هزینه ها نسبت به دانشگاههای آزاد و غیر انتفاعی ایران به مراتب مقرون به صرفه تر است.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

دولت کشور ترکیه برای اینکه بتواند سرمایه‌‌گذاران خارجی را جذب کند، شرایطی به منظور دریافت شهروندی با سرمایه‌گذاری ارائه داده است.  شما می توانید شرکتی را ثبت و روی آن سرمایه گذاری کنید. برای این کار بهتر است با یک مسسه بین المللی معتبر مشورت کنید  و تعدادی از افراد ترک زبان را استخدام و به کشور ترکیه مالیات دهید . در نهایت شما می توانید اقامت و مهاجرت ترکیه را بگیرید. البته از طریق کار نیز می‌توانید اقامت ترکیه را اخذ نمایید، که شرایط خاص خود را دارد.

هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اینم بخون

برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است؟

در مهاجرت به ترکیه ، اگر می خواهید کار شخصی داشته باشید به ۶۱۵۲.۷۰ لیر پول نیاز دارید ولی برای کار دائمی به ۶۱۵.۷۰ لیر پول و برای کار یک ساله به ۶۱۵.۲۰ لیر پول نیاز دارید. برای خرید ملک نیز افراد باید ۲۵۰۰۰۰ دلار آمریکا را به همراه داشته باشند که در آن کشور به مشکل برنخورند. علاوه بر هزینه اقامت فردی، شخص باید بتواند هزینه های زندگی فردی را تامین کند. هزینه زندگی برای هر فرد در ترکیه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ لیر است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا