ویزای درمانی چیست
آنچه در این مطلب میخوانیم

کشور یونان عضو اتحادیه شنگن است و برای صدور ویزای پزشکی مطابق با قوانین اروپا عمل می کند. چنانچه بیماری بخواهد از تجهیزات پزشکی کشور یونان استفاده کند و  قصد درمان در یونان داشته باشد، با ارائه مدارکی همچون مدارک پزشکی (گزارش پزشکی در ایران)، نامه تأییدیه پزشک در ایران در خصوص هماهنگی های انجام شده با بیمارستان یا پزشک در یونان  باید این کار را انجام دهد.

شرایط و مراحل جهت اخذ ویزای درمانی یونان

  • از شروط اخذ ویزای درمانی یونان این است که شخص متقاضی مداوا شدن در یونان، باید اثبات نماید که در کشور خود امکانات، توان و تجهیزات پزشکی لازم برای معالجه اش وجود ندارد. ماکزیمم زمانی که ویزای یونان از نوع درمانی می تواند معتبر باشد، ۹۰ روز خواهد بود که البته در صورت نیاز به ادامه معالجه بیشتر از مدت زمان مذکور، امکان تمدید آن نیز وجود خواهد داشت.
  • متقاضی می بایست با یک پزشک یا کلینیک در یونان ارتباط برقرار کند و پس از شرح بیماری خود ، بخواهد تا درمان وی را بپذیرند. آنگاه آن پزشک یا کلینیک به متقاضی نامه ای می دهد مبنی بر اینکه شرایط پذیرش درمان وی را پذیرفته است، سپس متقاضی می بایست آن نامه را به عنوان مدرک به سفارت یونان جهت اخذ ویزای درمانی یونان ارائه نماید و همینطور پرونده بیمارستانی متقاضی، ماهیت بیماری و سایر مستندات لازم در مورد بیماری وی می بایست به سفارت ارائه گردد.

مدارک و مستندات لازم جهت اخذ ویزای درمانی یونان

  • مدارک مالی جهت اثبات توان مالی درمان در یونان 
  • نامه پذیرش بیمارستان یا گواهی پزشک از یونان (جهت اثبات تاریخ ویزیت دکتر در یونان) 
  •  رزرو هتل یا محل اقامت
  •  ارائه اسناد ملکی 
  • شایان ذکر است که در صورت مسری بودن بیماری متقاضی، این امکان وجود دارد که موفق به اخذ ویزای یونان از نوع درمانی نشود.
انتخاب وکیل خوب برای مهاجرت به یونان
اینم بخون
به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا