هزینه زندگی در انگلستان چقدر است ؟
آنچه در این مطلب میخوانیم

کشور انگلستان یکی از فوق العاده ترین کشورهای دنیا برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و یا  زندگی ایده ال است. تعداد متقاضیان مهاجرت به انگلستان زیاد بوده و زندگی در این کشور رویای تعداد زیادی از علاقمندان از سراسر جهان بوده است. اما چقدر از هزینه های زندگی ماهیانه، اجاره مسکن ، خرید ملک یا تحصیل در دانشگاههای انگلستان اطلاع دارید. در مقاله پیش رو که توسط تیم موسسه مهاجران زند آرتا تهیه شده به ارائه اطلاعاتی در خصوص ابنکه هزینه زندگی در انگلستان چقدر است ؟ خواهیم پرداخت.

بررسی سوال مهم، هزینه زندگی در انگلستان چقدر است ؟

هزینه زندگی در انگلستان را می توان به چند بخش کلی تقسیم  نمود. از قبیل هزینه خرید و اجاره مسکن، تامین انرژی، خورد و خوراک، رفت و آمد،  تهیه پوشاک، تفریحات و خرید مایحتاج و سایر موارد که البته همه اینها  بنا به سلیقه و سبک زندگی اشخاص متفاوت است. در اینجا گذری کوتاه بر تعدادی از این موارد خواهیم داشت.

میانگین قیمت خرید ملک در انگلستان

یکی از مهم ترین گزینه های موجود برای افراد خارجی جهت محل اقامت، خرید خانه در این کشور است. با توجه به قیمت بالای خانه خصوصا در شهرهای بزرگ، بوجه بالایی برای تهیه مسکن لازم است. طبق نتیجه  تحقیقات اخیر، میانگین قیمت خرید ملک در برخی از شهرهای مختلف انگلیس اینگونه برآورد شده است. بالاترین قیمت خرید خانه در هر متر مربع در مرکز شهر چستر فیلد ۷۶۳.۹.۱۲۷ پوند و پایین ترین نرخ متعلق به شهر بلفاست در حدود  ۷۳۱.۱.۲۳۹ پوند بوده است.

englandprice2 - هزینه زندگی در انگلستان چقدر است؟

متوسط هزینه اجاره مسکن در انگلستان

میانگین هزینه های اجاره مسکن در مرکز شهرهای انگلستان از ۱۰۰۰£ الی ۱۶۰۰£ (پوند) متغیر است. یک آپارتمان در محله های حومه شهر به طور متوسط با اجاره ماهانه ۱۱۷۵ (پوند) همراه است. هزینه اجاره مسکن و آپارتمان های مجهز و بزرگ تر حتی می تواند به ۳۱۰۰£ (پوند) نیز برسد.

مهاجرت به انگلستان از طریق برنامه کارآفرینی
اینم بخون

هزینه حمل و نقل در انگلستان

خدمات حمل و نقل شامل زیرمجموعه های خطوط ریلی، هوایی و جاده ای می شود که دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است. یک عامل مهم در تعیین هزینه حمل و نقل، بنزین است که قیمت آن برای هر یک لیتر، عددی بین ۱.۲ الی ۱.۳۶ یورو می باشد. قیمت هر بلیط یک طرفه اتوبوس بین ۱.۸۰ الی ۲.۴ پوند، هزینه بلیط مترو ۲.۵۰ پوند، همچنین هزینه رفت و آمد با تاکسی در برخی از شهرهای انگلیس تا یک کیلومتر ۲.۳۰ پوند، تا ۸ کیلومتر، ۱۹ پوند و تا یک ساعت انتظار ۴۰.۰۰ پوند برآورد شده است.

englandprice - هزینه زندگی در انگلستان چقدر است؟

هزینه شهریه دانشگاه در انگلستان

انگلیس دارای دانشگاه های فوق العاده معروف آکسفورد و کمبریج است که از قرن ۱۲ و ۱۳ قدمت داشته و دارای مطبوعات دانشگاهی می‌باشند. هر ساله تعداد زیادی دانشجو صرفا جهت تحصیل در این دو دانشگاه وارد کشور می شوند.

هزیـنه سـالانه کـالج شبــانه روزی ۳۰.۰۰۰ پونـد مـی باشد که ایـن مبـلغ مربـوط به هزیـنه کالـج و زنـدگی روی هـم اسـت.

شهریه تحصیل در رشته های پزشکی در مقطع لیسانس تا حدود سالیانه هزار پوند و در مقطع بالاتر تا ۴۷.۱۰۰ پوند برآورد می شود. طول مدت تحصیل در مقطع پزشکی عمومی ۵ سال، دندانپزشکی ۵ سال و داروسازی ۴ سال است. با توجه به امکان تحصیل کوتاه مدت در انگلستان، و همچنین شرایط بسیار عالی کار پس از تحصیل، در بسیاری از مواقع برخلاف انتظار تحصیل در انگلستان گزینه ای مقرون به صرفه بوده است.

englandprice3 - هزینه زندگی در انگلستان چقدر است؟

متوسط درآمد سالیانه در انگلستان

شرایط اقتصادی و بازار کار در انگلستان بسیار ایده آل است و افراد در سال ۲۰۲۲ هفتگی ۱۴۸۰£ (پوند) درآمد داشته اند که نسبت به سال ۲۰۲۰ به میزان ۲.۹% افزایش داشته است. این مطلب بدین معناست که متوسط درآمد سالیانه در انگلستان چیزی در حدود ۷۱۰۰۰£ (پوند) اعلام شده است.

نتیـــــجه گیــــری

خرید بیزنس و استارتآپ در انگلستان
اینم بخون

میزان هزینه زندگی در انگلستان در مقایسه با ایران به واحد پول انگلستان مربوط می شود. اختلاف فاحش پوند با ریال ایران، زندگی در این کشور را برای ایرانیان سخت کرده است. متوسط هزینه زندگی در انگلیس ۱۳۲۸ پوند در ماه است که ۲.۳۷ برابر گران تر از متوسط جهانی است.

انگلیـس از نـظر هـزینه هـای زنـدگی در بیـن ۱۹۷ کشـور جـهان در رتـبه ۱۵ و از نـظر بهتـریـن کشـور برای زندگی در رده ۱۱ قـرار گـرفته اسـت.

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا