بلوکارت اروپا
آنچه در این مطلب میخوانیم

بسیاری از افراد خواستار پیدا کردن کار در کشورهای اتحادیه اروپا هستند، اگر برای کار در این کشورها اقدام کرده باشید حتما کلمه بلوکارت اروپا به گوشتان خورده است .

یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به کشورهای اروپایی بلوکارت می باشد که این اجازه را به دارنده خود می‌دهد تا در یک کشور خاص از اتحادیه اروپا برای اشتغال وارد شود و بماند. این نوع کارت برای افرادی که در شاخه های مهندسی ،کشاورزی ،پزشکی تحصیلات دارند و یا دانشمندان و اساتید دانشگاهها که میزان درآمدشان ۵/۱ برابر حقوق متوسط در ماه می باشد بهترین استفاده را دارد. این کارت به دارنده خود اجازه ورود مجدد و ماندن در کشوری که صادرکننده است را می دهد.

دارنده بلو کارت اروپا از برخورد مساوی با اتباع کشور عضو که در آن اقامت داشته‌اند برخوردار است اما آن‌ها فقط می‌توانند در کشور موردنظر خود فعالیت کنند.

اگر یک شهروند دارای بلوکارت اروپا بخواهد به کشور دیگری از عضو اتحادیه اروپا برود، باید پس از ۱۸ ماه کار منظم در کشور مبدأ برای اشتغال به کشور دیگری از عضو اتحادیه اروپا اقدام و در صورت رفتن به کشور دوم باید بلوکارت دیگری درخواست کند و یک ماه پس از زمان رسیدن به مقامات آن کشور اطلاع دهد. توجه داشته باشید که ۲۴ کشور از ۲۸ کشور قاره اروپا به متقاضیان بلوکارت اعطا می کند و کشورهای دانمارک، ایرلند و انگلستان از این قانون تبعیت نکرده و جزو کشورهای عضو این قانون نیستند.

بلو کارت اروپا بر اساس گرین کارت آمریکا و برای وارد کردن نیروی متخصص کار در کشورهای اروپایی طراحی گردیده است و وضعیت حقوق کسانی که در اروپا اقامت دارند را بهبود می بخشد.

اقامت اروپا از طریق خرید ملک
اینم بخون

موسسه زند آرتا ، همراهی مطمئن برای حرکت به سوی آینده ای روشن

فـرم زیر را پر کنیـد تا در سریـعترین زمـان ممـکن با شـما تـماس بگیـریم

مراحل درخواست بلو کارت اروپا

مراحل درخواست بلو کارت اروپا، از یک کشور اتحادیه اروپا به کشور دیگر متفاوت است. اما بطورکلی مراحل درخواست بلو کارت به این ترتیب می باشد که :

  • اول ببینید بلو کارت مورد نیازتان باشد و بعد فرم درخواست را پرکنید و حتماً به همه سؤالات پاسخ دهید.
  • فرم خود را بعد از تکمیل چاپ کنید و فرم درخواست را تائید کنید و عدم رد صلاحیت از درخواست بلوکارت را بخوانید و امضا کنید.
  • درخواست را نزد کارفرمای خود بفرستید تا آن‌ها بتوانند هویت شما را بررسی کرده و فرم درخواست شما را امضا کنند.
  • هزینه درخواست خود را بصورت آنلاین پرداخت کنید و در نهایت ارسال کنید
بلو کارت اروپا چیست - بلوکارت اروپا چیست ؟

مزایای بلو کارت اروپا

  • شرایط برابر کار و دستمزد
  • سفر در سراسر اتحادیه اروپا
  • برخورداری از حقوق اجتماعی، ازجمله آموزش، اقتصادی، فرهنگی، انسانی،حقوق بهداشتی
  • حقوق اقامت دائم
  • کلیه مزایا که خرید مسکن، وام و کمک‌ هزینه می باشد
  • دارندگان اتحادیه کارت‌های اتحادیه اروپا اجازه دارند حداکثر ۱۲ ماه متوالی به کشورهای خود یا سایر کشورهای غیر اتحادیه اروپا برگردند، بدون از دست دادن مالکیت بلو کارت اروپا
  • بعد از ۳۳ ماه کار در اولین کشور میزبان می توان برای اجازه اقامت دائم اقدام کرد
۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا