Obtaining-European-residency-through-financial-means
آنچه در این مطلب میخوانیم

اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های اخذ اقامت اروپا است. این روش در برخی کشورها از جمله فرانسه، یونان، موناکو، اتریش، اسپانیا، ایتالیا و … قابل اخذ و دستیابی است. در این روش، متقاضی می تواند تنها با ارائه مدارک مبتنی بر داشتن درآمد ثابت در کشور خود و بدون نیاز به کارآفرینی، ثبت شرکت و سرمایه گذاری این اقامت را دریافت کند.

منظور از اقامت تمکن مالی چیست؟

اقامت تمکن مالی اروپا که با نام اقامت خودحمایتی نیز شناخته می شود روشی است که در آن فرد مستنداتی ارائه می کند که به کمک آن ها توانایی مالی خود را ثابت میکند.

شرایط اخذ اقامت تمکن مالی اروپا چیست؟

اصلی ترین شرط اخذ اقامت تمکن مالی، اثبات درآمد ثابت ماهیانه توسط متقاضی می باشد. این درآمد با توجه به قوانین هر کشور متفاوت بوده و در برخی کشورها تعداد اعضای خانواده و در برخی دیگر ، سن اعضای خانواده می باشد. به عنوان مثال میزان این درآمد برای یک خانواده سه نفره بهتر است حداقل حدود ماهانه ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان باشد.

از آنجایی که فرد برای اخذ اقامت باید در یونان حضور داشته باشد ،می بایست اثبات منابع درآمدی شخص از منابعی صورت گیرد که وابسته به حضور وی در ایران نباشد. به عنوان مثال؛ اجاره ماهیانه دریافتی، سود سپرده بانکی و حقوق بازنشستگی از جمله راه های اخذ اقامت تمکن مالی اروپا هستند.

برای اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی، باید درخواست خود را به همراه مدارک لازم به سفارت کشور مورد نظر ارائه دهید. در صورتی که با در خواست شما موافقت شود، مجور اقامت موقت که قابل تمدید است به شما ارائه می شود.  برای تمدید اقامت تمکن مالی نیز باید به چند فاکتور توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • حفظ درآمد ثابت ماهیانه که در زمان تمدید جمع سالانه آن باید اثبات شود
  • ارائه آدرس محل سکونت و بیمه پزشکی معتبر.
بلوکارت اروپا چیست ؟
اینم بخون
101182417 F5F46N A selection of international passports sitting on a map xlarge trans NvBQzQNjv4Bqek9vKm18v rkIPH9w2GMNpPHkRvugymKLtqq96r VP8 1024x640 - اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

اقامت تمکن مالی اروپا چه مزایایی دارد؟

با اخذ اقامت اروپا، امکان سفر بدون ویزا به کشور های حوزه شنگن را دارید. چنانچه بخواهید برای اخذ ویزای کشورهایی مانند آمریکا و کانادا اقدام کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهید داشت. همچنین، همسر و تمامی فرزندان شما مجاز به زندگی و تحصیل در آن کشور هستند. تعدادی از مزایای اقامت خودحمایتی اروپا با اقامت سرمایه گذاری اروپا مشترک هستند.

به علاوه، امکان افتتاح حساب بانکی و استفاده از امکانات شهروندی برای دارندگان اقامت وجود دارد. در پکیج های تمکن مالی متقاضی امکان استخدام شدن در شرکتی در کشور مورد نظر را ندارد در نتیجه معاف از پرداخت مالیات هستید. البته به یاد داشته باشید که متقاضی می تواند کار خود را راه اندازی کند.

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا