انتخاب وکیل خوب برای مهاجرت به یونان

انتخاب وکیل خوب برای مهاجرت به یونان
آنچه در این مطلب میخوانیم

 قاره اروپا با مساحتی در حدود ۱۰ میلیون کیلومتر مربع در نیمه شمالی زمین قرار گرفته و از نظر وسعت دومین قاره کوچک می باشد، جمعیت این قاره بیش از ۷۳۰ میلیون نفر است که معادل ۱۱ درصد جمعیت کره زمین است.

وجود جنگل های فراوان و مناطق سر سبز در قاره اروپا موجب شده این قاره، به قاره سبز مشهور شود. در حال حاضر، ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا هستند و منطقه شنگن نیز متشکل از ۲۶ کشور است. افرادی که اقامت یکی از کشورهای حوزه شنگن را اخذ نمایند می توانند آزادانه و بدون دریافت ویزا به سایر کشورهای این منطقه سفر نمایند.  قوانین داخلی و بین المللی درتمامی این کشورها بسیار متنوع و پیچیده است و بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، از راه های مختلف مهاجرت و همینطور پروسه های طولانی این کار بی اطلاع می باشند و نمی توانند بهترین راه مناسب را انتخاب و کارهای تشکیل پرونده مهاجرت خود را پیگیری و به تنهایی انجام دهند،، مراجعه به یک وکیل مهاجرتی منطقی ترین گزینه است. 

در صورتی که وکیل مورد نظر را درست انتخاب کرده باشیم ، می توان از تمامی روش های مهاجرتی اطلاعات به روز داشته و از دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، نرخ بیکاری، شاخص ها و استانداردهای سرمایه گذاری و تمامی راهها به خوبی مطلع شد و فرد می تواند با توجه به شرایط خود مناسب ترین گزینه را انتخاب و در نهایت پاسپورت کشورهای اروپایی را نیز اخذ نماید.

سابقه ریجکتی ویزا می تواند تلاش متقاضی را حتی برای ویزای کشورهای دیگر به مخاطره انداخته و برای مدتی از درخواست ویزای مجدد محرومش کند. دادن اطلاعات غلط، تکمیل نبودن مدارک، انتخاب روش نادرست و …. کار مهاجرت را به مخاطره خواهد انداخت .

باید این را بدانیم که با توجه به شرایط افزایش آمار مهاجرت، هزینه های سنگین و سخت گیری ها و قانون مندی سفارت ها و ادارات مهاجرت ، بهترین ها انتخاب می شوند و با کوچکترین ایراد، پرونده فرد متقاضی ریجکت می شود. پس با توجه به این شرایط بهترین عمل این است که به وکیل مراجعه کرد.

 

مهاجرت تحصیلی به یونان
اینم بخون

چه‌کسانی باید حتما وکیل مهاجرتی بگیرند؟

شرایط بعضی از افراد حساس تر است و حتما در این شرایط نیاز به یک وکیل یا مشاور دارند:

  • کسانی که سوءپیشینه دارند.
  • کسانی که دانش و مهارت کافی در اقدام کار مهاجرت و استفاد از اینترنت و انجام مراحل آنلاین کار مهاجرت را ندارند.
  • کسانی که  نه وقت و نه حوصله پیگیری کارهای مهاجرت را دارند.
  • کسانی که دریافت ویزایشان با تأخیر زیادی روبرو شده و یا  قبلا برای گرفتن ویزا ریجکت ‌شده اند.
  • کسانی که کارفرما هستند و قصد استخدام نیروی ‌کار مهاجر دارند.

نتیجه گیری

کسانی که قصد مهاجرت به یونان را دارند و برای این کار زمان زیادی ندارند یا پرونده آنها به مشکل خورده است و یا همچنین کسانی که کارفرما هستند و قصد استخدام نیرو دارند ، ما در موسسه زند آرتا وکلای یونانی که بیش از ۵۰ پرونده موفق دارند را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم و مسیر مهاجرت شما را آسان تر میکنیم

به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا