مهاجرت رایگان به کانادا
آنچه در این مطلب میخوانیم

کشور کاناد از سطح رفاه بالایی برخوردار است و امکانات متنوعی در اختیار شهروندان خود می گذارد  از این رو مهاجرت به کانادا برای افراد زیادی جز اهداف اصلی شده است. در این مقاله به این پرسش پاسخ میدهیم : آیا مهاجرت رایگان به کانادا امکان پذیر است؟ 

اگرچه اقامت کانادا از طرق مختلف دردسترس می‌باشد، بسیاری از متقاضیان به دنبال راه‌هایی هستند که با کم‌ترین هزینه بتوانند شرایط اقامت خود را فراهم کنند. در این مقاله به این پرسش پاسخ خواهیم داد و توضیح می دهیم که چطور می شود مهاجرت رایگان به کانادا داشت.

البته پیش از هر چیز باید از این خوش‌خیالی خارج شد که کاملا رایگان و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای می‌توان به کانادا مهاجرت کرد. کانادا نیز مانند سایر کشورهای دنیا برای ورود مهاجرین قوانینی دارد و توانایی شما در تأمین زندگی‌ پیش از ورود بررسی می‌شود.

مهاجرت با ویزای استارتاپ

بسیاری از استارتاپ‌های موفق دنیا در کانادا مشغول فعالیت هستند و این کشور از طرح‌های جدید و خلاقانه استقبال می‌کند.

اگر شما کارآفرین هستید و ایده جذابی برای شروع کسب‌و‌کار دارید، می‌توانید با معرفی ایده خود ویزای کانادا را دریافت کنید.

  • برنامه business incubator توسط دولت کانادا ارائه شده است و پذیرای ایده‌های خلاقانه از سراسر جهان است. با دریافت ویزای استارتاپ، امکان اقامت دائم، و در ادامه، اخذ شهروندی نیز فراهم می‌باشد.
  • این فرصت مهاجرتی به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد تا کسب‌‌و‌کارشان را در کانادا آغاز کرده و به شکوفایی برسانند.
  • اینکه ایده‌تان برای شروع کار در فضای رقابتی امکان سودآوری داشته باشد یا نه بسیار مهم است، بنابراین لازم است طرح‌ ارائه شده از طرف سازمان یا مرکز معتبری تأیید شود.
  • این مراکز استارتاپی ممکن است در یک حوزه‌ تجاری خاص یا در یک منطقه‌ مشخص فعالیت کنند، در نتیجه، هر کدام از آنها شرایط و معیارهای مخصوصی برای پذیرش طرح دارند.
  • اگر ایده شما توسط گروه‌های تعیین شده مورد تأیید قرار بگیرد، به پرداخت هزینه‌های سنگین نیازی نخواهد بود و حتی امکانات و خدماتی نظیر فضای کار و دوره‌های آموزشی نیز ممکن است در اختیار شما قرار داده شود.
  •  ویزای استارتاپ و کمک مالی به کسب و کارها از سه طریق business incubator، venture capital و angel قابل دریافت می‌‌‌باشد.
    • اگر طرح شما توسط یک مرکز venture capital پشتیبانی شود، حداقل مبلغ سرمایه $۲۰۰,۰۰۰ است.
    • اگر طرح شما توسط یک مرکز angel پشتیبانی شود، حداقل مبلغ سرمایه $۷۵,۰۰۰ است.
    • با این حال، اگر طرح توسط یک مرکز incubator پشتیبانی شود، هیچ حداقل مبلغی برای سرمایه گذاری وجود نخواهد داشت و فقط لازم است ایده در یکی از این گونه مراکز تجاری پذیرفته شود.
    • توجه کنید که مراکز استارتاپی incubator ، باید عضویت و تأیید NACO را داشته باشند.

البته درخواست‌های ارائه شده به این مراکز بسیار زیاد است و برای پذیرفته شدن طرح باید با ایده های سایرین به رقابت بپردازید.

اگر طرح پیشنهادی‌تان در یکی از این برنامه‌های تجاری قبول شود، دولت کانادا مراحل اداری پذیرش را آغاز خواهد کرد. برای این نوع از ویزا، مدت انتظار بررسی معمولا چیزی بین ۱۲ تا ۱۶ ماه خواهد بود. در برخی موارد، زمانی که درخواست در حال بررسی است، اجازه کار موقت نیز به متقاضیان داده می شود.

بدین طریق برای ایده کسب‌و‌کارتان سرمایه‌گذار پیدا می‌کنید و با راه ‌انداختن استارتاپ‌ خودتان، زندگی و مهاجرت رایگان به کانادا را تجربه می‌کنید.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید هزینه‌های مهاجرت خود را تأمین کنید، مهاجرت تحصیلی به کانادا است.

بورسیه‌های تحصیلی از نظر تقبل هزینه‌ها انواع مختلف دارند که با توجه به دانشگاه مقصد پذیرش متفاوت خواهد بود.  برخی از بورسیه‌‌ها تنها قسمتی از هزینه‌های تحصیل را پوشش می دهند، برخی دیگر تمام هزینه‌های تحصیلی را تقبل می‌‌کنند، و برخی دیگر علاوه بر هزینه‌های تحصیلی، هزینه‌های زندگی را هم تأمین کرده یا کاری برای دانشجو فراهم می‌کنند.

بورسیه فول فاند که در آن تمامی هزینه‌های تحصیل و زندگی دانشجو پوشش داده می‌شود، از راه‌های مهاجرت رایگان به کانادا است.

پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله مربوط به ویزای دانش آموزی کانادا را هم مطالعه کنید

ویزای توریستی کانادا
اینم بخون

مهاجرت اسپانسرشیپ کانادا

اگر یکی از بستگان شما قبلا اقامت دائم کانادا را گرفته باشد، می‌تواند به عنوان اسپانسر شما محسوب شده و به شما کمک کند تا به کانادا مهاجرت کنید. در این حالت نیز برخی از هزینه‌های مهاجرت کاسته می‌شود.

نتیـــــجه گیــــری

بنابراین، آنچه می‌تواند مهاجرت شما را رایگان کند، نوعی تضمین، از طرف موسسه‌ اقتصادی یا محل کار و تحصیل در مقصد، جهت تأمین هزینه‌های زندگی است. کشور کانادا از نیروهای متخصص و ماهر استقبال می‌کند و اگر در رشته یا تخصصی مهارت داشته باشید و قادر باشید آن را با نامه‌نگاری و ارائه مدارک به اثبات برسانید، می‌توانید بسیاری از هزینه‌های مهاجرت و زندگی‌تان را پیش از سفر تضمین نمایید.

اگر سوالی در این زمینه دارید کارشناسان زند آرتا پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود

۱/۵ - (۳ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا