مزایا و معایب مهاجرت به کانادا
آنچه در این مطلب میخوانیم

آیا دنبال کشوری هستید که بهترین شرایط زندگی را برای شما محیا کند. دوست دارید از مهاجرین کشور کانادا درباره زندگی در این کشور بدانید. آیا شما هم کانادا را کشوری مهاجر‌پذیر و جذاب و مدرن برای مهاجرت می دانید. اگر دوست دارید مزایا و معایب مهاجرت به کانادا را مورد نقد و بررسی قرار دهید با زند آرتا همراه باشید.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کشورهای دیگر با فراز و نشیب زیادی همراه ا‌ست .ما به شما حق می‌دهیم درباره ارتقای سطح زندگی  خود حساس باشید و کشورهای مختلف را از جوانب متفاوت بسنجید. طبق نظرسنجی‌های اعلام‌شده، ۸۲ درصد شهروندان کانادا از زندگی در این کشور راضی هستند. این درصد بالا انگیزه ی کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را داردند را زیاد میکند و همچنین نشانه ی  امید به پیشرفت در زمینه‌های مختلف تحصیل، کار و تجارت در این کشور است.

 

مزایای مهاجرت به کانادا

کانادا وضعیت اقتصادی با ثبات و قدرتمندی دارد. تجارت گسترده این کشور با امریکا و حضورش در سازمان تجارت جهانی دلیل محکمی بر اقتصاد مطلوب این کشور است.

سطح رضایت مردم از زندگی در کانادا بسیار بالاست. سطح بالای خدماتی درمانی، رفاه اجتماعی عالی، نظام آموزشی و تحصیلی با کیفیت، خدمات بازنشستگی خوب، امید به زندگی در این کشور را بالا برده است.

آینده‌ ای روشن با داشتن پاسپورت کانادا برای مهاجرین فراهم شده است. این افراد با استفاده از پاسپورت کانادایی امکان کار در کشورهایی همچون انگلستان، استرالیا و آمریکا را خواهند داشت.

طبیعت بکر کانادا و وجود گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی در کنار دریاچه‌ها و جنگل‌ها طبیعتی و تنوع اکوسیستم‌های مختلف مزیت فوق‌العاده شگفت انگیز این کشور ۴ فصله است که توریست زیادی را بسوی خود جذب کرده است. همچنین وجود منابع غنی مانند نفت، گاز و جنگل‌های انبوه را نمی‌ توان نادید گرفت.

اقامت دائم کانادا
اینم بخون

کانادا فرصت‌های بیشتر برای افراد سخت کوش دارد. از آنجایی که این کشور یک کشور جهان اول است. پس به راحتی این فرصت را برای همه فراهم کرده تا در صورت تمایل به اهداف و آرزوهای خود در زندگی دست یابند.

نرخ پایین بیکاری امتیاز بالای کشور کانادا است. تولید زیاد در صنایع مختلف، رونق صنعت توریست و صادرات محصولات چوبی موقعیت‌های شغلی فراوانی را برای متقاضیان مهاجرت به این کشور، به وجود آورده است.

کانادا ثبات سیاسی دارد و به دور از تنش‌های داخلی و خارجی است. در این کشور رقابت بین احزاب گروه‌های مختلف مسالمت‌آمیز است. روابط خارجی کانادا با بیشتر کشورها دوستانه بوده و مکان مناسبی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذازی است.

کانادا کشوری جذاب برای ادامه تحصیل است. معمولاً انتخاب بیشتر دانشجویان ، تحصیل درکاناداست؛ زیرا مقرون‌به‌صرفه تر از کشورهای استرالیا و آمریکاست. بطوری که این افراد از پرداخت هزینه‌های گزاف برای ادامه تحصیل مصون می مانند. برای اطلاعات بیشتر مقاله مربوط به مهاجرت تحصیلی به کانادا را بخوانید

استخدام مهندسان در گرایش‌های مختلف مزیت جذاب دیگر برای جذب مهاجرین خارجی است. تحصیل در یک کشور پیشرفته با درصد بالای امیدواری برای یافتن شغل، چیزی است که امروزه آرزوی بیشتر جوانان ایرانی است.

معایب مهاجرت به کانادا

قوانین دولتی در کانادا سخت گیرانه است. کانادایی‌ها حس می‌کنند که قوانین دولتی  در این کشور بیش از اندازه است. اگر این کشور قوانین کمتری داشته باشد، به مکان بهتری برای زندگی تبدیل می‌شود. 

از جمله مشکلات زندگی در کانادا میزان مالیات بالای این کشور است. پس قبل از مهاجرت به کانادا با یک حسابدار مشورت نمایند تا تمام هزینه‌هایی که ممکن است میزان مالیات شما را افزایش دهد، را از بین ببرد.

 زمستان اغلب مناطق این کشور بسیار سرد و طولانی است. ممکن است شما ۷ ماه از سال  نیاز به پوشیدن لباس زمستانی داشته باشید. دماهای کانادا در زمستان به منفی ۳۰ درجه سانتی گراد نیز رسیده است. نقاط ساحلی و مناطق جنوبی و غربی کانادا آب و هوای معتدل‌تری دارند.

پیدا کردن شغل برای افراد ناشی سخت است ولی برای مهندسین و کارشناسان فرصتهای شغلی بیشتری وجود دارد. به دلیل هزینه بالای زندگی در کانادا داشتن یک شغل پردرآمد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کانادا دارای دلار باارزشی‌ست و بخاطر هزینه‌ بالای مسکن ، صنعت ملک دارای قدرت بالایی است. تحمل این شرایط برای کسانی که اجاره می دهند ممکن است ایجاد مشکل نماید.

یکی از بزرگترین چالش های مهاجرت دوری از خانواده است. فاصله‌ جغرافیایی میان ایران و کانادا بسیار بوده و بنابراین ممکن است این مقدار فاصله برای تعدادی سخت باشد.

 کانادا یک مکان عالی برای زندگی است، اما هزینه زندگی در کانادا گران‌تر از آن چیزیست که تصور می‌کنید. هزینه مسکن و پوشاک و تغذیه در شهرهای بزرگتر مثل تورنتو به نسبت سایر شهرهای کانادا گران‌تر است.

نتیـــــجه گیــــری

طبق صحبت های بالا مزایا و معایب مهاجرت به کانادا را باهم بررسی کردیم و متوجه شدیم که مزایای مهاجرت به کانادا بیشتر از معایب آن است و کشوری عالی برای مهاجرت محسوب میشود.ولی در کل قوانین مهاجرت به کشورهای مختلف پیچیده است، ولی نگران نباشید؛ وکلای با تجربه و حرفه‌ای زند آرتا با آشنایی به تمامی روش‌های قانونی مهاجرت راه گشای شما عزیزان در این زمینه خواهند بود.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در کانادا
اینم بخون
به این محتوا امتیاز دهید ، امتیاز شما برای ما مهم است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا