دریافت پاسپورت یونان
آنچه در این مطلب میخوانیم

چگونگی دریافت پاسپورت یونان

پاسپورت یونان بر خلاف کشورهایی مانند ترکیه و دومینیکا قابل خرید نمی باشد و دلیل اصلی این امر این است که چون یونان جزو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن نمی باشد هچ کدام از اعضای این اتحادیه امکان خرید این پاسپورت را ندارند. اما می توان از راه های دیگری و طی زمان مشخص به پاسپورت یونان دست یافت. در این مقاله ما راه های دریافت پاسپورت یونان را بررسی می نماییم :

اقامت گلدن ویزا یونان یا سرمایه گذاری

از طریق سرمایه گذاری در ملک یا زمین به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو شما می توانید بعد از هفت سال صاحب پاسپورت یونانی شوید ، این روش یکی از پرطرفدارترین روش ها برای رسیدن به پاسپورت یونانی می باشد. از دلایل این امر می توان به عدم محدودیت سنی ، عدم نیاز به مدرک زبان و همینطور عدم شرط حضور بعد از سرمایه گذاری اشاره کرد.

در حال حاضر یونان یکی از چهار کشور منطقه شینگن می باشد که گزینه گلدن ویزا را برای علاقمندان به سرمایه گذاری و اخذ اقامت اروپا دارد. همینطور لازم به ذکر است که در بین این چهار کشور مبلغ سر مایه گذاری یونان پایین ترین مبلغ می باشد.

اقامت تمکن مالی یونان یا FIP

اقامت تمکن مالی یونان مخصوص افرادی است که از شرایط مالی مناسبی برخوردار هستند و در این نوع اقامت نیز شخص بعد از طی هفت سال می تواند با دارا بودن شرایط قانون گذاری به پاسپورت یونانی دست یابد اما این نوع اقامت دارای شرط حضور در یونان می باشد و حداقل شرط حضور ۶ ماه در سال می باشد.

اقامت از طریق ثبت شرکت و یا شعبه ثبت شرکت

این نوع اقامت مخصوص کارفرمایان و صاحبان کسب و کار می باشد که علاقمند هستند از طریق راه اندازی کسب و کار در یونان هم منبع درآمدی داشته باشند و هم بتوانند پاسپورت یونانی را اخذ نمایند.

در این نوع اقامت نیز به مانند دیگر انواع اقامت یونان زمان لازم برای رسیدن به پاسپورت یونانی ۷ سال می باشد ، همینطور این نوع اقامت نیز شرط حضور ۶ ماه در سال در یونان را دارد اما بر خلاف اقامت تمکن مالی که اجازه کار در یونان را نمی دهد در این نوع اقامت شخص می تواند کسب و کار کرده و برای خود ایجاد درآمد کند.

اقامت تحصیلی در یونان

این نوع اقامت به تنهایی نمی تواند به پاسپورت یونانی منجر شود اما اشخاصی که از طریق اقامت تحصیلی وارد یونان می شوند می توانند به راحتی بعد از اتمام تحصیلات عالیه خود با تغییر نوع اقامت به یکی از انواع اقامت های دیگر و طی زمان لازمه به پاسپورت یونانی دسترسی داشته باشند.

اقامت کاری در یونان

این نوع اقامت مخصوص متخصصین و افراد با تجربه در مشاغل خاص می باشد که بنا به نیاز بازار کار یونان از طریق کارفرمایان مربوطه دعوت به همکاری می شوند و بعد از اخذ ویزا کار از سفارت یونان وارد یونان شده و مشغول به کار می شوند ، زمان لازم برای رسیدن به پاسپورت یونانی از این طریق نیز ۷ سال می باشد و شرط حضور نیز بنا به نوع قرارداد کاری، نیروی کار بستگی دارد اما حداقل ۶ ماه در سال می باشد.

پاسپورت یونان در حال حاضر رتبه  ۴  دارد و صاحبین این پاسپورت می توانند آزادانه بدون دریافت ویزا به  ۱۶۴ کشور جهان سفر کنند که از جمله این کشورها می توان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و کانادا اشاره کرد.

شما نیز می توانید در صورت علاقه برای دریافت پاسپورت یونان یکی از روش های بالا را انتخاب و اقدام نمایید.  برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مهاجران زند آرتا همین امروز با ما تماس حاصل نمایید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)
ثبت شرکت در یونان
اینم بخون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـوسسـه بیـن المـللی مهـاجـران زنـد آرتـا

ما در موسسه بین المللی مهاجران زند آرتا، با بهره گیری از تیم وکلای مهاجرتی مجرب در ۱۰ کشور جهان، با دو شعبه فعال در تهران و آتن اماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا برای شما عزیزات هستیم.

بـرای مشــاوره یـا اطـلاعـات بیـشتر با شـماره تـلفن زیـر تـماس حاصـل فـرماییـد

(10 خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای انتقادات و پیشنهادات با ما در ارتباط باشید و همچنین اگر سوالی داشتید کارشناسان ما آماده مشاوره به شما عزیزان میباشند و همچنین برای تماس سریع با کارشناسان ما و درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    برای مشاوره تماس بگیرید!

    موسسه مهاجرتی زند آرتا